Stieneke

Sinds kort werk ik voor Marketing Tools, dit is een bedrijf dat marketing en sales promotions verzorgt voor verschillende bedrijven. Zij zoeken altijd nieuwe enthousiaste studenten die voor hen willen werken. Het werk is heel onregelmatig. Dit klinkt gek, maar er wordt mee bedoeld dat er geen vaste tijden zijn. Het staat niet vast wanneer er werk is en wat voor werk. Als er een actie is word je gemaild of gebeld of je hieraan mee wilt doen. Je moet dan bijvoorbeeld demonstraties geven in winkels, consumenten kennis laten maken met een product door hen het product te laten testen, bij de huizen langs of op festivals staan. Dit verschilt heel erg per opdracht. Het is op zich heel vrijblijvend. Kun je een keer niet, dan kun je dat gewoon aangeven, en dan werk je gewoon een andere keer.
Kijk eventjes op de site: www.marketingtools.nl
Hier kun je je ook aanmelden. Er is altijd werk voor je, en ze zoeken een locatie die het dichtst bij je huis is. Ideaal toch?!
Als je vragen hebt kun je altijd naar marketing tools bellen en je kunt natuurlijk ook GSV-ers vragen die al ervaring hebben.

Stieneke schreef: [...]Het staat niet vast wanneer er werk is en wat voor werk. [...] Er is altijd werk voor je[...]

Huh...?

verdient het goed?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! :lol:

En wat zijn de carrière mogelijkheden?

En de secundaire arbeidsvoorwaarden?

Laat eens wat plaatjes zien?

hint:

:iroc-dragster:

Het verdient zo'n €6,80 per uur en je krijgt reiskosten vergoed. Soms is er een actie waarbij je een bonus kunt verdienen.
Voorbeeld van een actie die nu loopt: Ambi Pur Welcome. In een winkel demonstreren hoe zo'n luchtverfrissertje werkt als de deur opengaat. Heel leuk!
Of een kookdemonstratie geven met biologisch vlees.

waar zoal?

en wat voor tijden zoal, ben je er een hele dag aan kwijt, of bijv soms 4 uur?

Overal eigenlijk. Reken maar wel dat je er een hele dag mee kwijt bent.

Als je de hele dag weg bent, voor hoeveel uur krijg je dan uitbetaald?

btw: ik heb me al aangemeld.

Henri!! schreef: Als je de hele dag weg bent, voor hoeveel uur krijg je dan uitbetaald?

Volgens mij heeft Ligtenberg een beetje slechte ervaringen met promotiewerk. :P

Jean schreef: [..] Volgens mij heeft Ligtenberg een beetje slechte ervaringen met promotiewerk. :P

Valt best mee, ik trok het alleen enorm slecht.

Henri!! schreef: Als je de hele dag weg bent, voor hoeveel uur krijg je dan uitbetaald? btw: ik heb me al aangemeld.

That's the spirit!

Werktijden zijn verschillend. Zo'n 8 uur per dag. Het begint meestal wel relaxt. Om 10 of 12 uur ofzo.

Stieneke schreef: Het staat niet vast wanneer er werk is en wat voor werk. Als er een actie is word je gemaild of gebeld of je hieraan mee wilt doen.

Waarom probeer je extra mensen te regelen? Zo wordt de kans dat jij ergens kan werken, op bepaalde tijden die jij relaxed vindt, toch een stuk kleiner??

T'is echt heel relaxed werk.. Ik werk nu voor Ambi Pur welcome en dan sta je gewoon van 12 tot 8 in zo'n supermarkt een beetje te demonstreren.. Het enige nadeel is dat je overal in het land heen moet en je het allemaal wel zelf uit moet zoeken a.s. vrijdag ga ik bijv. naar Ede..

echt iets voor jou :wink:

K%S schreef: [..] Waarom probeer je extra mensen te regelen? Zo wordt de kans dat jij ergens kan werken, op bepaalde tijden die jij relaxed vindt, toch een stuk kleiner??

Valt wel mee. Niet iedereen kan altijd wanneer ze mensen nodig hebben en er zijn ontelbaar veel promotieplekken. Als hun medewerkersbestand heel groot is, lopen ze minder risico geen mensen te hebben en er dus posten niet bezet zijn.
Ze zoeken altijd eerst naar een locatie die heel dicht bij je huis is. Als dat vol zit kijken ze naar plaatsen die wat verder liggen. Maar alles is gericht op jouw comfort.

Ik werk over twee weken mee aan een promotie van biologisch vlees. Een kookdemonstratie geven twintig minuutjes van mijn huis.

Stieneke schreef: [..] ... Een kookdemonstratie geven twintig minuutjes van mijn huis.

Gaat zo'n kookdemonstratie wel eens mis?

Zelfs als je niet kan koken kan je dit nog doen. Tenminste, dat is mij verteld... Je weet natuurlijk nooit;)

Stieneke schreef: Ik werk over twee weken mee aan een promotie van biologisch vlees. Een kookdemonstratie geven twintig minuutjes van mijn huis.
Dat is volgens mij ongeveer bij mij thuis... k heb nu al zin!

Oioioi wat een achterlijk werk zeg... Ik hoop dat ze snel ophouden met die Ambi Pur actie, veel te saai werk. Ik wil ook een keer zo'n kookdemonstratie doen, anders word ik gek van dat domme deurtje en die smerige luchtjes.

Ik vond het wel grappig om die dingen te demonstreren, alleen btje jammer dat je na een poosje geen stem meer hebt van al die schadelijke gassen..