Ik wil mijn naam graag veranderen in Pinkeltje.

Nog maar een keer proberen dan:

Beste Webcie,

Kan mijn nieuwe forumnaam Roell worden? MET DUBBEL 'L' DUS! (dat was jullie niet opgevallen bij mn vorige post waarschijnlijk...of zijn jullie gewoon lui.. :shock: )

Alvast bedankt!

Roel0s schreef: Beste Webcie, Leuk dat u gister in zulke grote getale aanwezig was by Danonisos! Kan mijn nieuwe forumnaam Roell worden? Alvast bedankt!
Roel0s schreef: Nog maar een keer proberen dan: Beste Webcie, Kan mijn nieuwe forumnaam Roell worden? MET DUBBEL 'L' DUS! (dat was jullie niet opgevallen bij mn vorige post waarschijnlijk...of zijn jullie gewoon lui.. :shock: ) Alvast bedankt!

Ehrm...ja, gezien, prima?

Aangezien mijn naam een grote leugen is, wil ik vanaf nu als Edje door het digitale GSV leven gaan. En dat is geen leugen.

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Rob

Hartelijk bedankt.

Weet je het zeker? Heb je niet liever 12013? of Donderrob? Of Gotcha? Of Stupl13t0r?

roelofgunnink

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Roelof

Lekker standaard, maar wel duidelijk

enne, bedankt alvast!

N.B. Steendam

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: N.B. Steendam

Lekker standaard, maar wel duidelijk

enne, bedankt alvast!

Surf fast, live slow

Herbsgarden

Aah, gaan zelf "broertjevan" en "kwibus" de vergetelheid in? Dan adopteer ik die wel. Maar ik wil Herbsgarden ook houden. Dus doe maar "Herbsgarden aka broertjevan aka kwibus". Maar wacht nog maar even, want misschien komt er nog wel wat bij. En geen gemier over de lengte.

Een nieuwe naam doorgeven kan trouwens nog tot vanavond...

Oei, laat ik mijn wens dan maar gauw door geven: Ik wil graag gewoon Maaike als forumnaam als dat zou kunnen.

Beste Webcie!

Ik wil graag de naam Roell als forumnaam dus met dubbel L.

Wat gaat het toch lekker snel, klasse w@bcie!

Groeten van Roell

Hoi Maajke en roelofgunnink,

Helaas bestaat de naam Maaike en Roelof al dus wij kunnen je die naam niet geven. Verzin dus een andere voor vanavond 9 uur!

Liefs,

uw Webcie

rolv schreef: Weet je het zeker? Heb je niet liever 12013? of Donderrob? Of Gotcha? Of Stupl13t0r?

Nee,... doe maar Rubberen Robby

Is UndahCovah nog vrij?

Roel0s schreef: Beste Webcie! Ik wil graag de naam Roell als forumnaam dus met dubbel L. Schiet het nog wat op? Stelletje lapzwansen! Groeten van Roell
Snurf schreef: - Dit topic zal sluiten op woensdag 26 maart om 21:00 (U kunt dus na deze tijd ook uw naam niet meer wijzigen in uw post) Na die tijd worden alle namen in één keer veranderd.

Owk, welk stuk uit de zin hierboven snap je niet/kan je niet lezen/dringt niet door tot je bewustzijn/is boven HBO-niveau?

Lapzwans, die krijg je terug in je forumnaam....

edit: heel goed, braaf maar en zit.

Op de valreep: na 2,5 jaar nemo wordt het tijd voor "HT". Kan dat, webcie?

En ik wil graag Marianne als forumnaam
bedankt!

Op de valreep: ik wil graag Octr heten. Die bestaat vast nog niet.

Als het nog mag.. wil ik mijn naam graag met hoofdletter: Maureen