Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Cobie

Groetjes

Krijg ik mijn naam nou wel of niet?

Wel jammer dat iedereen nu ineens zo saai zn eigen voornaam doet..ik vond al die leuke namen waarvan je je soms afvraagt waar het op slaat (rossatron, imhotep, herbsgarden, astoria, ursa, boothuis, koopa, hapkars, snurf etc) wel leuk.
Maar ja, eigenlijk mag ik hier ook niks over zeggen met mn eigen saaie naam.

Jullie zien dat er al een paar namen zijn veranderd, de Webcie wilde immers de 'feel' in de vingers krijgen, dit is puur willekeurig gegaan en men kan geen soortgelijke behandeling eisen.

Verder: Check eerst even of je naam al niet bestaat, is makkelijker voor jou, en vooral makkelijker voor ons. We gaan in ieder geval geen oude forum-accounts wijzigen omdat iemand de naam daarvan zo graag wil.

Maar ik ben wel veranderd! Bedankt zeg!

Ik wil graag de naam: Naef

Christine schreef: Maar ja, eigenlijk mag ik hier ook niks over zeggen met mn eigen saaie naam.

Je kunt er alsnog wel CRisss_y85!1 van maken... :)

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Antuma

We zijn het Steef-tijdperk wel voorbij. Alternatief: santen. WebCie, doe je ding!

Edit: Webcie, ik geef u naar eigen goeddunken drie opties:

  1. Antuma
  2. santen
  3. YeHeSs
C.A. schreef: Check eerst even of je naam al niet bestaat, is makkelijker voor jou, en vooral makkelijker voor ons. We gaan in ieder geval geen oude forum-accounts wijzigen omdat iemand de naam daarvan zo graag wil.

Stom.

Nouja doe dan maar HannekeM
Als dat ook al bestaat laat dan maar zitten.

-HANNEKE- schreef: Nouja doe dan maar HannekeM Als dat ook al bestaat laat dan maar zitten.

Ik vind -HANNEKE- trouwens zo pontificaal en esthetisch verantwoord. Staat gewoon mooi en zelfverzekerd :lol:

Herbsgarden
Steef schreef: Lieve Webcie, Ik wil graag een nieuwe naam op het forum. Mijn nieuwe naam wordt: Antuma We zijn het Steef-tijdperk wel voorbij. Alternatief: santen. WebCie, doe je ding!

Dat is niet conform je eerdere uitspraken, Antuma! (Of hoe je dat ook maar spelt.)

Herbsgarden schreef: Dat is niet conform je eerdere uitspraken, Antuma! (Of hoe je dat ook maar spelt.)
Steef schreef: Lieve Webcie, Deze site is nu al weer bijna 5 jaar in de lucht (mijn registratiedatum ligt op 16 februari 2003). Bij het begin was het mogelijk om jezelf een andere nick toe te eigenen. Volgens mij tussentijds ook nog een keer, mogen we in het kader van het eerste lustrum (en waarschijnlijk het laatste lustrum) van deze versie van de site onze nicknames veranderen? Ben ik zelf namelijk wel voor in de mood...

Nu regel ik eens een keer dat je je gebruikersnaam kunt wijzigen, is het weer niet goed? Wat heb ik eerder gezegd? Alleen dat ik in de mood was voor een wijziging. Niemand noemt mij tegenwoordig nog "Steef", dat is zo 2002... Het is enkel Antuma of santen. Ik wil gewoon herkenbaar zijn voor de achterban :wink:

Herbsgarden

Dat 'of hoe je dat ook maar spelt' in mijn vorige post sloeg op: "Yeheees!" maar dat is weggevallen. Maar dat vond je toch zo'n mooie naam? Is bovendien zeker herkenbaar voor de achterban :D

Herbsgarden schreef: Dat 'of hoe je dat ook maar spelt' in mijn vorige post sloeg op: "Yeheees!" maar dat is weggevallen. Maar dat vond je toch zo'n mooie naam? Is bovendien zeker herkenbaar voor de achterban :D

Zie mijn post op de vorige pagina, maximale keuzevrijheid. Zolang ik maar van "Steef" afkom...

Beste Webcie,

Leuk dat u gister in zulke grote getale aanwezig was by Danonisos!

Kan mijn nieuwe forumnaam Roell worden?

Alvast bedankt!

Het is toch Anthuma? :P

Steef schreef: Ik vind -HANNEKE- trouwens zo pontificaal en esthetisch verantwoord. Staat gewoon mooi en zelfverzekerd :lol:

that's me ;)

-HANNEKE- schreef:
Steef schreef: Ik vind -HANNEKE- trouwens zo pontificaal en esthetisch verantwoord. Staat gewoon mooi en zelfverzekerd :lol:

that's me ;)

Leuk&Lekker was het toch?

haha. en iets met azijn, maar dat was ik geloof ik niet..

dat met azijn was ik niet, maar leuk&lekker zeker wel!