UndahCovah

Lieve GSV,

Na meerdere verzoeken van alle kanten is nu de mogelijkheid hier: u kunt uw forumnaam veranderen! Of beter gezegd, wij willen het voor u gaan doen. Op de volgende manier kunt u uw forumnaam wijzigen:

  • Post een berichtje in dit topic met de volgende tekst:

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: nieuwe naam

Hartelijk bedankt.

Let op:

  • Als u zich bedenkt wat betreft uw nieuwe naam kunt u uw nieuwe naam wijzigen in uw post, dus niet een nieuwe post maken!
  • Dit topic zal sluiten op woensdag 26 maart om 21:00 (U kunt dus na deze tijd ook uw naam niet meer wijzigen in uw post) Na die tijd worden alle namen in één keer veranderd. Bent u te laat met reageren dan heeft u helaas pech. Er worden geen uitzonderingen gemaakt.

Mag,

Uw nieuwe Webcie

naamsverandering is niet meer mogelijk

Aangezien ik ook mijn naam wil veranderen zal ik aftrappen:

Lieve Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: UndahCovah

Hartelijk bedankt.

Lieve webcie,

Kan iedereen, wanneer ze een nieuwe naam kiezen, ook verplicht worden om te kiezen voor een normale forumnaam, die ten 1e niet in breezer-taal is geschreven en die ten 2e een duidelijke link heeft met de persoon achter de naam?

Danku.

Herbsgarden
Snurf schreef: Bent u te laat met reageren dan heeft u helaas pech. Er worden geen uitzonderingen gemaakt. Mag, Uw nieuwe Webcie

Echt leuk dat jullie deze mogelijkheid bieden. Ik heb geen identiteitscrisis, maar deze actie wordt vast op prijs gesteld. Alvast bedankt dus! Maar jongens, jullie zitten alle drie nog maar net in de webcie en klinken nu al als ambtenaren van de Belastingdienst. Vanwaar deze bureaucratische houding? Een beetje souplesse kan geen kwaad, je helpt er juist alleen mensen mee. Of zijn er technische aspecten die het absoluut noodzakelijk maken zo streng te zijn?

Mag,

Herbsgarden

Snurf schreef: Aangezien ik ook mijn naam wil veranderen zal ik aftrappen: Lieve Webcie, Ik wil graag een nieuwe naam op het forum. Mijn nieuwe naam wordt: UndahCovah Hartelijk bedankt.

Met een beetje belangenverstrengeling kom je toch op fantastische forumnamen, niet waar?
Maar N@nno heeft gelijk, stop de breezertaal!

Beste webcie,

ik wil mijn forumnaam ook graag wijzigen:

mijn nieuwe naam wordt: Fop

Liefs Fop

Snurf schreef: Mijn nieuwe naam wordt: UndahCovah

Verschrikkelijk.

Dag kinderen,

Ik vind het fijn dat jullie deze mogelijkheid bieden, zij het al dan niet voor jullie eigen kleine pleziertjes. Ik houd wel van een beetje vrijheid en kies er daarom voor om deze post naar mijn eigen idee in te richten.

Ik wil slechts een kleine wijziging aanbrengen. Ik zou graag zien dat mijn naam op het forum 'Ilja' luidt, met een hoofdletter dus (en zonder e).

Bedank de beul maar.

n@nno schreef: Lieve webcie, Kan iedereen, wanneer ze een nieuwe naam kiezen, ook verplicht worden om te kiezen voor een normale forumnaam, die ten 1e niet in breezer-taal is geschreven en die ten 2e een duidelijke link heeft met de persoon achter de naam? Danku.

Bij deze: Maak van n@nno dus Nanno

Lieve webcie. Ik heb een suggestie. Onder je eigen foto zou de voor en achternaam van desbetreffende persoon zichtbaar moeten zijn. Zo kan iedereen die behoefte heeft bij een nickname, een nickname nemen, waarbij de normale naam ook zichtbaar is.

Ik wil ook graag veranderen. Graag naar "Jasper"

Lieve Jasper. Zou je aub je suggesties in het 'lieve webcie' topic willen plaatsen? Dit topic is slechts bedoelt voor forumnaamverandering

Fijn. Ik wil hem ook graag veranderen, naar 'Jannes'.

en ik wil graag 'Hanneke' heten. bedankt.

Hanneke, de naam "Hanneke" is helaas al in gebruik, is er geen andere mogelijkheid?

Hoi Webcie,

Ik wil graag een nieuwe naam op het forum.
Mijn nieuwe naam wordt: Roel

Alvast Hartelijk bedankt.

Roel, ook de naam die jij wilt is al in gebruik...

Hoi ik wil graag Renske heten, ik weet dat er ooit al een keer iemand was die zo heette, namelijk Renske de Gelder en zij heeft welgeteld ooit 1 bericht op dit hele forum geplaatst. Dus regel het maar, bedankt he!

Hoi Webcie,

Hen3!! wordt vanaf vandaag Henderi

Bedankt!

wie heeft die naam dan? als het iemand is die toch nooit post dan wil ik die naam gewoon aangezien posten wel mijn dagelijkse bezigheid is

Hanneke Bosma...

gewoon...BART