Super lekker geregeld hoor! Is het ook bekend over welk onderwerp hij een praatje gaat houden?

en tot hoe laat het duut?

volgens mij tot 20u

Is er dan ook weer een BBQ in Vinkytown?

TheoSikkema

Dag allemaal,
daar kom ik weer met een update. Balkenende moet mogelijk meedoen aan een radiodebat in Hilversum, tot 18:00. Als hij daaraan meedoet komt hij pas wat later hier. Maar hoe en wat weten we niet. Dat hij echter komt, staat vast.

Groeten van uw OV-cie!

Weet je al meer over het onderwerp waarover hij komt spreken?

TheoSikkema

Balkenende wil graag de opinie, wensen en idealen zoals die onder de hedendaagse studenten leven kennen. Daarom zal hij in de speech vooral zijn mening met betrekking tot deze onderwerpen laten horen. Vooral op een prikkelende manier, waardoor er debat en discussie zal ontstaan. Tenminste, dit is de opzet.

Goed geregeld zeg! Hier ga ik wel bij zijn, met of zonder moeilijke vraag.

TheoSikkema

Amicae Amicique, intimae intimioque,

groot nieuws heeft ons vandaag bereikt. Hoewel de lezing van Jan Peter Balkenende wegens een radiodebat helaas wat verlaat is, is er toch mooi nieuws gekomen.

Namelijk, minister Piet Hein Donner zal voor Balkenende aan nog een speech geven. Hij zal om 20.00 beginnen, waarna onze minister-president om 21:15 zijn speech zal gaan houden. Een extra mooie avond dus!

In het kort;
20:00 Minister Donner,
21:15 Minister-president Jan Peter Balkenende.
De locatie blijft hetzelfde!

TheoSikkema

E dan heb ik nog een vraag; gezien we veel flyers hebben met een verkeerde tijd gaan we daar nu stickers op plakken. Iemand die wil helpen, mag naar de SIB bunker komen, Sint Walburgstraat 22a!

Ik ben zo vrij geweest je topictitel iets informatiever te maken. Vergeet je bij het stickers plakken de poster in dit topic niet?

TheoSikkema

Nee dat komt nog. Overigens, stickers plakken komt nu al wel goed; bedankt voor als je de intentie had om hierheen te komen.

Groeten!

Graag gedaan ik had ook de intentie, kon alleen moeilijk uit Assen weg komen.

Wat supergoed geregeld zeg!

Na de lezing zijn jullie allemaal van harte welkom op ATV-GSV-soos met swingfeest. Tot morgen.

Balkenende net in Knevel & Van den Brink: 'morgen ga ik aan het eind van de dag nog even een biertje drinken met studenten in Groningen'.

Zet de pils maar koud dus, gaat een topspeech worden!

De NSG kent totaal geen schaamte, ongelooflijk.

Maar NSG had wel een goede pedel geregeld! En op politiek niveau, het JP stropdas ruilen, JP bier atten, JP Io Vivat zingen, JP op de bar staan, al dan niet show allemaal, hij was relaxed!

Korte impressie van de avond, <a href="http://www.youtube.com/watch?v=q3KVAfOHDcw"&gt;Io Vivat zingen met JP</a>.

Het was een bijzonder mooie en leuke avond! OV-cie zeer bedankt!

EDIT: Leuke reacties ook onder het ND-artikel...

octr was het niet lanx in het geval van donner?