TheoSikkema

Amicae amicique, intimae intimique,

de OV-cie kondigt u met gepaste trots het volgende aan: Aanstaande vrijdag, 21 mei 2010, komt demissionair minister-president Jan Peter Balkenende naar Groningen om onder andere voor de GSV een lezing te houden. Maar niet alleen Balkenende komt, ook demissionair minister Piet Hein Donner zal voor u verschijnen! Het spijt ons dat we dit pas op dit moment mee kunnen delen, maar door meerdere omstandigheden is het pas dit weekend bevestigd.

Op vrijdag 21 mei zal het gebeuren. Zoals u op de poster kunt zien begint de avond om 20.00 uur, en het zal gehouden worden in het NSG pand, Hereweg 1. Het is in samenwerking met de Groningse studentenverenigingen CSFR Yir at Adonai, en SIB (Studentenvereniging Internationale Betrekkingen). Hoewel wij ons er bewust van zijn dat er aanstaande vrijdag al verschillende activiteiten gepland zijn, hopen we toch op een grote opkomst!

Met amicale groet,
namens de samenwerkende studentenverenigingen, en uw OV-cie,

Theo Sikkema

Update,

Wees allemaal op tijd. VOL=VOL

Allemachtig, goed geregeld OV-cie! Ga enorm m'n best doen hier bij te zijn.

eva mariëtte

Waarom moet alles op mijn verjaardag gepland worden?

Zie het als een aardig gebaar omdat je jarig bent. Zelfs de mp van ons land wil graag de kans hebben om jou persoonlijk te feliciteren. Goed geregeld ovcie!

Leuk ja, voor na voetbal tegen ATV :wink:

Als dit om 20:00 begint kan iedereen nog prima naar de Regiostrijd!

Ik lees op de website van SIB dat de balk om 17:30 komt. Klopt dat?

19:00 uur: ATV-GSV voetbalwedstrijd. Demissionair is ook maar demissionair. Afpilsen op soos. Yehes.

Als we Balkenende nu uitnodigen voor de voetbalwedstrijd, denk dat ook hij dat liever wil dan een lezing geven. Geef hem een paar VIP-kaartjes is hij ook weer tevreden. Nu kan hij er nog van genieten straks is hij geen minister-president meer.

Goed verhaal dat je als OV-cie zomaar over zijne demissionaire excellentie struikelt! Ik ben erbij!

Zo'n voetbalwedstrijd kan je natuurlijk met gemak verplaatsen, kom nou zeg.

Ben schreef: Geef hem een paar VIP-kaartjes is hij ook weer tevreden.

Of je geeft hem een skateboard, nog beter....In ieder geval, goed geregeld en ik ben er zeker bij!

En wanneer komt René van der Gijp?

TheoSikkema

Even een korte update alvast:

Inderdaad is het aan het begin van de avond. Balkenende komt om 18:00 uur, locatie zal het NSG pand zijn.

Meer info volgt, maar het is een unieke kans om met JP himself te spreken. Dat is zijn uitdrukkelijke wens, om met ons in persoonlijk gesprek te gaan.
Tot later!

Goed bezig! Ben er natuurlijk bij.

Super, ik ga vast een moeilijke vraag bedenken.

Goed bezig, regelen jullie ook dat JP eerst nog even over de stormbaan heengaat en vervolgens, met het zeepsop nog in zijn altijd strakke haar, de lezing geeft?

Echt top geregeld!
Staat de presentatie van Balkenende echt om 18:00 uur gepland of wat later?
Op http://www.sib-groningen.nl/evenementen ... alkenende/ staat 17:30 uur...

Geinig. Vorige week Geert Wildes, vandaag Maxime Verhagen, donderdag Job Cohen en vrijdag Balkenende in de stad. Groningen is hot.

Edit: oh ja, en Ed Anker vanavond bij NSG. Niet te vergeten natuurlijk :wink:

Al even wat reclame gemaakt onder mijn medestudenten. Weet zelf trouwens nog niet of ik er bij kan zijn.

@Octr: Zorg inderdaad maar voor een moeilijke vraag en schrijf daar dan je voorpaginastuk over.
@TheoSikkema: Nu moet je Rouvoet natuurlijk ook nog een keer binnenhalen, anders kun je je CU-carrière vergeten...

fantastisch, niemand minder dan JP gewoon op de Hereweg 1!! Helden :)