Ik wilde ruim een half uur geleden in de UB op de GSV site, maar ik kwam er niet op.
Als ik www.gsvnet.nl intypte, zei hij eerst u wordt doorgestuurd (toen zag je in de statusbalk de link naar /portal/portal.php) waarbij hij heel lang moest laden. Dat laden lukte dus niet, waarna hij als meding iets gaf als: critical error; PBB database connection error

Hebben meer mensen dat in de UB?
Hier thuis werkt het als een dolle...

Ik sprak net ook iemand die er thuis last van had, dus het zal eerder iets aan de site zijn geweest dan iets met de UB.

Ik kon ook geruime tijd niet op de site komen.
Maar misschien heeft dit te maken dat ik het internet op ga via de universiteit.

Nou ik kan je vertellen dat ikzelf een klein moment gehad heb dat ik ook niet op de site kon. Am. Deen kan er bijvoorbeeld nu ook niet op. Dat heeft deels te maken emt het feit dat hij een k*tcomputer heeft maarja ;)

Roberto schreef: Ik wilde ruim een half uur geleden in de UB op de GSV site, maar ik kwam er niet op. Als ik www.gsvnet.nl intypte, zei hij eerst u wordt doorgestuurd (toen zag je in de statusbalk de link naar /portal/portal.php) waarbij hij heel lang moest laden. Dat laden lukte dus niet, waarna hij als meding iets gaf als: critical error; PBB database connection error Hebben meer mensen dat in de UB? Hier thuis werkt het als een dolle...
Biezema schreef: Ik sprak net ook iemand die er thuis last van had, dus het zal eerder iets aan de site zijn geweest dan iets met de UB.

vanaf ongeveer 17.45 tot 18.15 kon ik thuis de site niet vinden, dus het lag eerder aan de gsv-site zelf,
de vraag is of ook iemand ons kan vertellen wat het geweest is.

edit: correctie

En ik heb zelf af toe ook nog problemen.

(Ik had hier bv een dubbelpost staan zonder dat ik het doorhad)

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik had een klein vraagje over het inloggen: als je aanvinkt dat je automatisch ingelogd wilt worden, word je inloginformatie dan aan je IP-nummer gekoppeld? (ik heb een andere provider en een ander inbelnummer als Dorien, maar we zitten wel achter dezelfde kompjoeter, nl.)

He sooscie,

Kan ik zelf nog ergens m'n avatar vinden (op de oude site) en hier gebruiken, of doen jullie dat eventjes voor me? Verder vind ik het 'knopje' "nieuw antwoord" een beetje misleidend en de lading niet dekkend. Zou je daar niet "nieuwe reactie" van kunnen maken?

Volgens mij klopt de link ' Next 30 >>' in de pagina 'Actieven Topics' niet. Deze link zit een beetje verborgen. Op de genoemde pagina staan in het overzicht de kolomnamen Actieve Topics, Next 30 >>, Forum Auteur Reacties en Laatste Post.

Het gaat dus om de link Next 30 >>. Die is donkerblauw, dus je ziet em bijna niet; maar wanneer je met je muis eroverheen zwiept, licht hij oranje op.
Klik je de link aan, dan ga je naar de beginpagina v/h forum, ipv de volgende 30 'actieve onderwerpen'.
Dus ik denk dat óf de link-naam, of de linkverwijzing moet worden aangepast.

Molly schreef: Kan http://www.gsvnet.nl/forum geredirect worden naar http://www.gsvnet.nl/portal/actievetopics.php ?

Eh? nee..

Pinquin schreef: Kan ik zelf nog ergens m'n avatar vinden (op de oude site) en hier gebruiken, of doen jullie dat eventjes voor me? Verder vind ik het 'knopje' "nieuw antwoord" een beetje misleidend en de lading niet dekkend. Zou je daar niet "nieuwe reactie" van kunnen maken?

1] je kan het snelst (en redelijk makkelijk) naar het menu gaan en dan naar archief, daar kan je naar het oude forum surfen en je avatar opslaan en via je profiel weer uploaden, simpél ;)

2] ook wederom er staat al zo veel op het to do lijstje, als je het plaatje zelf ff saved en de nieuwe mailed naar de webcie zetten we hem er zo op... :)

Roberto schreef: Volgens mij klopt de link ' Next 30 >>' in de pagina 'Actieven Topics' niet.

Klopt dat ding gaat t.z.t. helemaal weg. ;)

Nog even een puntje: namelijk de link: 'Nu aanwezig'. Het klopt dat je daar kunt zien wie er nu aanwezig zijn (denk ik); maar bij het oude forum kon je ook zien waar deze mensen aanwezig waren.
Dat vond ik wel een grappige functie.
Het lijkt erop dat hetzelfde op dit forum ook mogelijk is; omdat op de pagina 'nu aanwezig' ook een kopje 'forum location' staat, maar daar staat voorzover ik weet, altijd als vermelding 'forum index', en dus niet de topic waarin iemand zit te snuffelen.

Ook vroeg ik me over deze pagina af wat het betekent als 1 naam oranje gekleurd is. Ben je dan belangrijk? Of ben je dan een bericht aan het typen? Of zijn dat de moderators?
K ben benieuwd...

Pieter, bedankt he!

(Je tweede puntje volgde ik trouwens niet helemaal, ging dat nou over mijn opmerking over "nieuw antwoord"? zo ja en ook zo nee, wat bedoel je ermee? (dat rijmt!))

Is het misschien mogelijk om de JA! online te krijgen? Zou een hoop ellende besparen

Pinguin schreef: Pieter, bedankt he! (Je tweede puntje volgde ik trouwens niet helemaal, ging dat nou over mijn opmerking over "nieuw antwoord"? zo ja en ook zo nee, wat bedoel je ermee? (dat rijmt!))

je saved het plaatje met "nieuw antwoord"
verandert het plaatje in "nieuwe reactie"
en stuurt hem naar de webcie

van homepage schreef: Je laatste bezoek was op Fri Feb 21, 2003 20:33 Bekijk posts sinds laatste bezoek (0) De tijd is nu Fri Feb 21, 2003 20:33 Alle tijden zijn GMT + 1 Uur

mijn laatste bezoek is het moment waarop ik inlog, dit lijkt me niet helemaal juist, op andere fora wordt gewoon het daadwerkelijke laatste bezoek weergegeven

de functie waarmee je de reacties sinds jouw laatste bezoek kunt weergeven werkt dan dus ook niet

heb je niet per ongeluk 2 keer achter elkaar ingelogd? Bij mij doet ie het namelijk wel goed.

Bekijk 'nieuwe' cq ongelezen posts sinds laatste bezoek is het volgensmij..
Misschien foutje gemaakt tijdens vertaling, maar misschien werkt het niet helemaal goed, maar bij mij werkt het ook goed.

Tolle schreef:
van homepage schreef: Je laatste bezoek was op Fri Feb 21, 2003 20:33 Bekijk posts sinds laatste bezoek (0) De tijd is nu Fri Feb 21, 2003 20:33 Alle tijden zijn GMT + 1 Uur

mijn laatste bezoek is het moment waarop ik inlog, dit lijkt me niet helemaal juist, op andere fora wordt gewoon het daadwerkelijke laatste bezoek weergegeven

de functie waarmee je de reacties sinds jouw laatste bezoek kunt weergeven werkt dan dus ook niet

Bij mij precies hetzelfde

Ik vond het bij het ouwe forum wel handig dat als je bij 'actieve discussies' een topic aanklikte deze dan in een nieuw venster werd geopend. Kon je veel sneller even alles doorkijken.