Pieter

Post hier evt. andere probleempjes die je tegenkomt

en bij resolutie 1152*864 begint het bovenste balkding opnieuw; ik heb een gsvlogo links én rechts...
:wink:
zo doen dan?

Gloeiende gloeiende, ben ik opeens een n00bie en al mijn webcierechten kwijt.. Daar heb ík dus problemen mee..

Toni schreef: Gloeiende gloeiende, ben ik opeens een n00bie en al mijn webcierechten kwijt.. Daar heb ík dus problemen mee..

Kan zo ingesteld worden -maar dat heeft ook consequenties ;) -, maar je ging er toch uit bij de komende HV?

Niet echt een probleem, maar een vraagje:
Is het niet een goed idee om de optie Private Message () aan te zetten?
Lijkt me wel handig; niet overal heb je msn (faculteit etc..). Je kunt iemand dan direct een berichtje sturen; wat denk ik sneller wordt gelezen dan een mailtje...

Misschien kan het ook zo gemaakt worden dat je niet meer anoniem kan posten. (ook niet per ongeluk)
Ik vond het wel een goede eigenschap van het vorige forum dat je je eerst moest aanmelden, en dat je dan pas kon posten.
En vaak werd haast van mensen verwacht dat ze zich bekendmaakten op het forum. Dat lijkt mij i.i.g. prettig.

PS: en ja, het vorige (anonieme bericht) was van mij).

Goed puntje, anoniem posten kan niet, er moest per forum apart ingesteld worden dat het niet kan, ben deze over het hoofd gezien.
Hopelijk zit nu alles goed.

PM wordt er nog verder uitgesloopt, blijf maar mailen. :?

Pieter schreef: PM wordt er nog verder uitgesloopt, blijf maar mailen. :?
Wat is de reden hiervan? Zelf vind ik het op andere fora een aantrekkelijke optie. Natuurlijk mailen kan ook, maar dat duurt weer een stukje langer, zeker als je ziet dat de persoon in kwestie op het forum is aangemeld.

Belangrijkste reden is de belasting van de database. De hele site wordt er simpelweg langzamer van.

Heeeee webcie!
even een vraagje, waarom kan een foto of plaatje maar maximaal 6 kb groot zijn? kan dit eventueel niet verhoogd worden?

en mijn status naam kan die ook niet veranderd worden?

Dat een avatar maar 6kb mag zijn heeft te maken met de hoeveelheid dataverkeer die we mogen gebruiken. Op de oude site was de regel ook 6kb alleen konden we er daar toen moeilijk op controleren.. vandaar...

De titel onder je gebruikersnaam verandert vanzelf met de tijd...

Sjoerd schreef: Dat een avatar maar 6kb mag zijn heeft te maken met de hoeveelheid dataverkeer die we mogen gebruiken. Op de oude site was de regel ook 6kb alleen konden we er daar toen moeilijk op controleren.. vandaar... De titel onder je gebruikersnaam verandert vanzelf met de tijd...

1] jewel dat werd door het upload script toen ook al gecontrolleerd, volgensmij was het zelfs 5 kb. Dus 1 kb extra, is dat niet genoeg? ;)

2] De titel veranderd inderdaad over time.. Patience.. :)

he webcie

kan ik mijn naam ook (terug)veranderen in mijn nickname, of moet ik dan een nieuwe aanmaken

Ja, je kan je nickname de eerst komende tijd zelf aanpassen

Surf, ga naar Mijn Profiel, helemaal bovenaan in het midden. Volg daar de instructies hoe je je eigen naam / wachtwoord / email adres kan veranderen.

Succes..

ah makkelijk, ik had die hele balk nog niet eens gezien, ik was al een tijdje aan het zoeken naar de uitlog optie, maar daar staat ie dus :roll:
tja al die veranderingen ook

Antwoord m.b.t. PM lijkt mij afdoende. Ik wist niet dat dit zo in de bits en bytes ging lopen...
Nog even over GSVdocs. Het declaratieformulier staat al tijden onder het kopje "Archief" Is het geen idee om dit formulier naar de voorgenoemde locatie (GSVdocs) te verplaatsen?

lieve webcie,

allereest >> een zeer puike site!!
daarnaast een klein puntje; de alt-code wanneer je over de VGSE link gaat in het startvenster komt mij wat vreemd voor...
succes ermee!! Ga zo door Webcie !!

Smartor, vind je niet? ;)

Wordt aangepast.

de performance van dit php-forum is stukken minder dan het cgi-forum. ik denk dat het upgraden van cpu of geheugen al een hoop scheelt.

Molly schreef: de performance van dit php-forum is stukken minder dan het cgi-forum. ik denk dat het upgraden van cpu of geheugen al een hoop scheelt.

Dit is niet een constatering die ik kan delen... ik heb zelf geen super-pc en het draait sneller dan het oude Forum...

OP het oude forum kon je makkelijk naar de laatste pagina gaan van een onderwerp. ALs je nu vanuit actieve onderwerpen klikt op een onderwerp dan ga je meteen naar de 1e pagina van dat odnerwerp.
Is het niet mogelijk dat je meteen bij alle onderwerpen de laatste paigna kunt aanklikken?
De mogelijkheid is er nu wel maar die staat helemaal in het klein achteraan.