SPAC bedankt! Meisjes die samen met mij in de regenjas zaten: ook bedankt. Al mijn dierbaren: ook bedankt.

van der Jagt schreef: De muziek aan het begin was ronduit BAGGER!

je hebt gelijk, die dj met die mat trok het ook redelijk slecht toen ik zei dat ie meer voor de gratis biertjes dan voor de plaatjes was komen opdraven

Hinneke schreef: [..] weet je wat de oplossing daarvoor is: als je thuiskomt een stuk of 5 vitamine C pilletjes met drie glazen water!!! ik heb nergens last van SPAC bedankt he!!!!!

en dat zeg je nu...

Adwin schreef: [..] je hebt gelijk, die dj met die mat trok het ook redelijk slecht toen ik zei dat ie meer voor de gratis biertjes dan voor de plaatjes was komen opdraven

Er zijn heel wat mensen geweest die aan hem hebben duidelijk gemaakt dat hij ''vervelent'' draaide! En elke keer het standaard antwoord:"ja, maar er komt zo een ander blok aan''!!!!!!

Hinneke schreef: [..] weet je wat de oplossing daarvoor is: als je thuiskomt een stuk of 5 vitamine C pilletjes met drie glazen water!!! ik heb nergens last van SPAC bedankt he!!!!!

Wat ook kan: om 10 uur 's morgens drie gaatjes laten vullen door de tandarts. Ben je ook meteen wakker. En van je kater merk je even niet zoveel.

van der Jagt schreef: Er zijn heel wat mensen geweest die aan hem hebben duidelijk gemaakt dat hij ''vervelent'' draaide! En elke keer het standaard antwoord:"ja, maar er komt zo een ander blok aan''!!!!!!

Bovendien beweerde hij dat als je ' de lekkere wijven aan het dansen wilde hebben je R&B moest draaien' ... Oehlalala!

ARD schreef: [..] En dat voor een apfelkorn, waar vindt je ze nog voor die prijs??

Ja ik dacht; laat ik eens gul wezen (die mattenjongen kon tenslotte ook niet draaien :wink: )..

ben trouwens benieuwd wat die kerel allemaal in die 'apfelkorn' had gestopt..:?
maar was zeker weer toff feesje!!

hej rik heb je je fiets nog gevonden..?

beuzzie, bedankt voor het verplaatsen van m'n fiets...

foto's??

Pronkjewail

Ik vond het in de wc maar een natte bedoening. :lol:
Hans weet jij daar soms wat meer vanaf?

Ik heb nog een paar vrouwelijke truitjes/vestjes met de kleur 'overwegend zwart' meegenomen (aangezien ik het licht uit heb gedaan) die in de garderobe waren achtergebleven. Wie biedt?

Pronkjewail schreef: Ik vond het in de wc maar een natte bedoening. :lol: Hans weet jij daar soms wat meer vanaf?

In de wc hoort het toch nat te zijn???

Roskam schreef: beuzzie, bedankt voor het verplaatsen van m'n fiets...

stond ie toch mooi hoog en droog he....voor t geval de actie van hans nog iets verder strekkende gevolgen mocht gaan hebben :)

wanneer komen de foto's online?

van der Jagt schreef: wanneer komen de foto's online?

Ik hoop vóór de Kerst.

Iedereen goede kerstdagen gewenst! Geniet er even van met/zonder SIC met/zonder de familie.

En hier nog wat foto's..

Lenno, ik neem alles terug wat ik van je sixpack heb gezegd... Ziet er strak uit!