van der Jagt schreef: Dat is zo'n iritant ding die af en toe wat witte troep uitblaast waar het gigantisch van gaat stinken. (net zoals vroeger in de Timeless..voor de mensen die van het Greijdanus komen)

ieeeehhl die vieze ouwe tijd met het sneeuwkanon inderdaad :x ver bij zo'n ding uit de buurt blijven in elk geval...

volgens mij is er wel eens eerder een sneeuwkanon geweest op het spac kerstswingfeest. Ik kan me niet herinneren dat die stonk terwijl die in de timeless idd wel heel ranzig was.....

van der Jagt schreef: [..] Dat is zo'n iritant ding die af en toe wat witte troep uitblaast waar het gigantisch van gaat stinken. (net zoals vroeger in de Timeless..voor de mensen die van het Greijdanus komen)

Toen zat je altijd lekker onder het schuim en kon je mooi anoniem rondlopen. Dat vond ik wel fijn.
Van mij hoeft er met het kerstswingfeest niet perse een sneeuwkanon te zijn...

Sabine schreef: volgens mij is er wel eens eerder een sneeuwkanon geweest op het spac kerstswingfeest. Ik kan me niet herinneren dat die stonk terwijl die in de timeless idd wel heel ranzig was.....

klopt. en die drie vlokjes die dat ding uitblaast, wordt je ook niet bang van. misschien stinkt de timeless gewoon wel. :?

Schui Hmmmmm...

wouter schreef: [..] misschien stinkt de timeless gewoon wel. :?

Dat zowieso!

Eigenlijk vind ik dat er wel wat meer mensen komen dan vorig jaar!

mensenvriend

Ik kom!! 8) :dance:

Ik vind ook dat er meer mensen komen!

Kiffen schreef: [..] Toen zat je altijd lekker onder het schuim en kon je mooi anoniem rondlopen. Dat vond ik wel fijn.

identiteitscrisis?

zoiets

vrijdag weer??

HP schreef: [..] Prioriteiten jongen!!!!! Gewoon komen, dat tentamen kun je er toch wel inpissen na een half jaar leren????

dat dacht ik vorig jaar ook.......

van der Jagt schreef: vrijdag weer??

zonnig, temperaturen tot -4, kans op sneeuw?

Ik moet vanavond pas om 22:10 voetballen in Zwolle dus dat feestje zit er waarschijnlijk niet in :cry:

kerel.. je komt gewoon om een uur direct vanaf station.. niet zeuren... je zegt alleen wanneer je niet komt... kom gewoon eens!!! :)

Idd Susan!

Mark, waar zit je met je hoofd?! En Mol, ophouden nou met posts dat je niet kan omdat je dit en dat hebt. Post dan niet. Ik wordt er zooooo moe en triest van. :cry:

Kiffen schreef: En Mol, ophouden nou met posts dat je niet kan omdat je dit en dat hebt. Post dan niet. Ik wordt er zooooo moe en triest van. :cry:

Amen!!

hey mensen. waar is dat abc cafe ook alweer!