Een paar honderd meter van ons huis

Tegenover de parkeergarage die in de buurt van de vismarkt / haddingestraat zit.

Vanavond om half negen bij Veronica de perfecte film/musical om in de stemming van het feest te komen.

mensenvriend
pauljonathanpaulusI schreef: Vanavond om half negen bij Veronica de perfecte film/musical om in de stemming van het feest te komen.

welke?

tvgids.nl schreef: Programma: A diva's Christmas carol Zender: Veronica Tijdstip: 22-12-2004 20:30-22:05 Genre: Muziek Inhoud: filmkomedie/musical Voor superster Ebony Scrooge is kerst net als elke andere dag van het jaar. Weer een dag om haar omgeving uit te buiten, haar familie te beledigen en te stelen van de minder goed bedeelden. Totdat een noodlottige kerstavond haar voor altijd zal veranderen Jaar van premiere: 2000 Rolverdeling: Vanessa L. Williams, Rozonda Thomas, John Taylor e.a Regisseur: Richard Schenkman

Jammer dat er geen GSV-DJ's waren. Toch te weinig foute kerstliedjes en te veel onbekende vage R&B-muziek.

pauljonathanpaulusI schreef: Jammer dat er geen GSV-DJ's waren. Toch te weinig foute kerstliedjes en te veel onbekende vage R&B-muziek.

Dj Jessica was er! En ze draaide hard en genadeloos!! En dat voor een apfelkorn, waar vindt je ze nog voor die prijs??

De muziek aan het begin was ronduit BAGGER! Ja sorry hoor. Ik heb zo n hekel aan al die R&B rommel!
Maar toch was het een mooi feesie. Spac bedankt. Ook de drie meiden aan de bar bedankt. Toch maar weer een heel erg serieuze en vooral gelovige tint aan het einde van zo n feest. Mooi is dat voor de kerstgedachte.

N.B.
Rik en Huub...bedankt voor de vele kipnuggets net!!!

SPAC bedankt voor het leuke feestje!

Allert en Robbert bedankt voor de tostie!

SPAC bedankt!!! was weer looiike!!! :)

P.S.: ... ben niet net thuis.... ;)

foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een feestje mensen...!
Spac bedankt!

twas machtig prachtig mensen!

Martijn schreef: foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuurlijk! Eerst eentje:

(klik er ff op voor een vergroting)

wat een tof feest, heb er nu nog hoofdpijn van!!!

Ja, tof feestje! Mooie foto ook trouwens.

zijn er nog meer foto's en zo ja, wanneer worden die geplaatst?

beuzzie schreef: wat een tof feest, heb er nu nog hoofdpijn van!!!

Bah, ik ook :(

ARD schreef: [..] Bah, ik ook :(

weet je wat de oplossing daarvoor is: als je thuiskomt een stuk of 5 vitamine C pilletjes met drie glazen water!!!

ik heb nergens last van

SPAC bedankt he!!!!!

van der Jagt schreef: Rik en Huub...bedankt

bedank mn huisgenoten maar, die hebben er het zwaarst onder geleden