8:40

en ik maar spijt hebben dat ik eerder dan koos naar huis ging.. die kerel had een attitude alsof ie na de soos de zonsondergang nog zou missen, ondertussen wacht ie todat alle sjaars wegzijn en peert hem zo snel mogelijk naar bed.

Koos L schreef: Waanzinnig dat 2005... Happy nieuw year voor iedereen! En Broeksma en Kiffen: beetje pyjamaparty aan het houden??

?
Gerben heeft helemaal niet een pyama.

wat een gekkenhuis weer!!

Koos L schreef: En Broeksma en Kiffen: beetje pyjamaparty aan het houden??

Nou en offie! Lekker klessebessen op de bank. Zonder tosti, met koekje. Meisjes bedankt!

En Hielko heeft een pyjama met beertjes

nounounou wat een gezellig pyamapartijtje hadden wij...
en Koos..laffe haas, jammer dat je dr niet was :lol: we hebben lkkr geroddeld :twisted:

Soos leek wel ff op de Blauwe Engel zo druk was het, het was alleen een stuk gezelliger!

ha..geniale soos jonge..echt..die zwier wat een kerel...komt ie om 7 :15 bij de bar terwijl ik een broodje bapouw probeer te maken (dat kunne die atv cursisten niet) ..komtie bij de bar..ja...ik ben zwier..doe maar een meter bier..haha..nou die jonge ligt nu nog te tukken..wat zal die brak zijn..heeft ie met zo atv sjaars samen opgezopen..gekkehuis...twas echt tof vooral in de achterzaal...jammer voor die mensen die om 5 uur weg gingen enzo want de avond ging echt richting een climax...nooit van te voren afpaaien....nooit afgeven..zolang je je stuurlint en je stuur nog niet opgegeten hebt mag je niet afgeven...klein wielerwetje...bedankt gsv voor een half jaar 2004...en we maken dr een tof jaar van...

*Christianne*
christine schreef: nounounou wat een gezellig pyamapartijtje hadden wij... en Koos..laffe haas, jammer dat je dr niet was :lol: we hebben lkkr geroddeld :twisted:

ja, was idd een tof pyjamafeestje (ja, die j hoort er tussen te staan hoor...). Wel een beetje zwakjes dat onze gasten niet in pyjama kwamen en dat Koos zelfs helemaal niet meer langs heeft durven komen...tsss

Iedereen een heel goed 2005 gewenst!

Insgelijks! En soos was echt super(lang)!!

ik leef weer
toch twee dagen nodig gehad om te herstellen
ieder goed 2005 gewenst
en nu gaan we klaverjassen voor de competitie!!!
Waar blijven de foto's jessica???

*Christianne* schreef: Wel een beetje zwakjes dat onze gasten niet in pyjama kwamen en dat Koos zelfs helemaal niet meer langs heeft durven komen...tsss

Ik zal nog eens een keer wat regelen... Tegenwoordig krijg je de mensen niet meer tevreden.

Maar wat nog ff gezegd mag worden: Vraccie bedankt hè!