Nou ik hoop dat je een fijne avond/nacht hebt daar. Maak wat foto's zou ik zeggen en laat ons allemaal even meegenieten een paar dagen later :wink:

komt goed! jullie ook veel plaisir
en niet teveel drinken martijn dan krijg je weer van die rare foto's... :D

Martijn schreef: Nou ik hoop dat je een fijne avond/nacht hebt daar. Maak wat foto's zou ik zeggen en laat ons allemaal even meegenieten een paar dagen later :wink:

het is daar zeker wel tof Martijn, net zoiets als ze in Hoogkerk hebben.

Nou ik was juist van plan de zaterdag en zondag te besteden om weer helemaal nuchter te worden :wink:
Maar ik zal proberen de schade te beperken vrijdag!

Ik snap die post van Mol helemaal niet. Wat heb ik nu met Hoogkerk te maken dan? :wink: Wonen daar mensen ofzo?

Kelder, dat is de druppel!!

Mensonterende woorden spreek je uit!

Hoogkerk is the place to be,......na soos en Vinkhuizen dan! Maar Molle heeft gelijk, het zal wel ongeveer hetzelde zijn (Tiesto komt daar ook niet ;) ).

Gaat dit nog wel over de oud&nieuw soos? :roll:

nee idd gaat helemaal niet over oude & nieuw soos. Ik vind dat jullie nu moeten ophouden over de Trefkoele.
Ik wil alleen nog even zeggen dat ik ook wel is met oud & nieuw in de Trefkoele ben geweest..... Het is inderdaad een sporthal(len)
best gezellig maar ik kan jullie verzekeren dat onze soos honderd keer leuker is!! En ik kan het weten!
Ik snap er ook geen bal van dat Jessica in Dalfsen blijft met oud & nieuw :o

Ze wordt vanzelf eens volwassen :wink:

TanjaNee schreef: Ik snap er ook geen bal van dat Jessica in Dalfsen blijft met oud & nieuw :o

Tja ík moet bij familie op bezoek (opa's enzoo)... jij niet? :lol: :wink:

Jessica schreef: Tja ík moet bij familie op bezoek (opa's enzoo)... jij niet? :lol: :wink:

Ach joh, dat kan (over)morgen toch ook wel! :?
En trouwens bestaat er niet zo'n ongeschreven regel dat je tot en met 7 januari iedereen nog een Gelukkig Nieuwjaar mag wensen? :roll:
Tijd zat dus! :wink:

Meen je niet, hoor ik net dat het vanavond ook SooS is
gekkenhuis

Ik dacht dat ik net een avondje in deze vakantie bij kon slapen, moet ik weer naar SooS. Nou ja het moet maar...

Wat was het weer een leuk jaar, GSV bedankt... tot volgend jaar... Het jaar van het CLICHÉ... GSV bedankt hè

oh nou lijkt het net of ik ga bedanken... nou ja... in elk geval wens ik iedereen een heel mooi nieuw jaar toe enz enz ik wens gewoon teveel. Dan ga ik maar weer... je zal wel denken waarom post zoon vent nog om half twaalf?? nou dat maakt niets uit, ook jij mag er zijn...

leter
2005!!

even een inhoudelijke reactie op de preek van vanavond: AMEN!!!

oja.. dat was dus het thema :)

wat een kutspelletje zijn we aan het spelen zeg hier op de parel 92 :oops:

Gelukkig nieuwjaar en Gods zegen bij alles wat je onderneemt in Zijn Naam.

minileeuwtje

he gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!
Veel plezier op soos, ik ga zo pitten...mietje ben ik he...?

Jahaa dat was weer leuk!

Iedereen de bhesthe whenzhen!

M'n eerste Oud&Nieuw-soos - nu weet ik ook waarom. Nee gekheid, het was erg gezellig. Druk, dat wel. Warm, ook dat. Heftig, zelfs dat.
Hoe dan ook: iedereen het beste gewenst voor 2005!

insgelijks.... was me het soosje wel.... was me het gezellig avondje ook wel... mensen die ik vergeten heb: gelukkig nieuwjaar!!!!!! :)

he mensen gelukkig 2005 iedereen, ik hoop oprecht dat iedereen ervan kan genieten, zelfs dat het voor ieereen een topjaar mag worden

Waanzinnig dat 2005... Happy nieuw year voor iedereen!
En Broeksma en Kiffen: beetje pyjamaparty aan het houden??