ARD

Vanaf 1:30 bent u allen welkom in onze societeit aan de Heereweg 40, om te feesten tot u er bij neervalt!

Uw Vraccie.

leuk

Vriend Niels

Schitterende poster!

lijkt me wel gezellig :D

Ohohoh, lijkt mij zelfs super!

Gezellig! He Ard, is dat de biostabiel als avatar?

Stieneke schreef: Gezellig! He Ard, is dat de biostabiel als avatar?

Ja hoor! Ik kan niet meer zonder! Ik heb helemaal geen klachten meer... :P

ARD schreef: [..] Ja hoor! Ik kan niet meer zonder! Ik heb helemaal geen klachten meer... :P

Je positieve en negatieve spanningen zijn wel erg wisselvallig! Trouwens, heb jij de verguld zilveren Biostabil 2000? Dat kreng kost €219,95!

Wie gaat er naar die paaarty??

welke paaarty. o is die poster van n feestje?? hij s zo groot kan m niet eens kan lezen...

maar k ga wel hoor.

Illbethere!
Volgens mij komt heel Funestra ook trouwens, nog geen sjaars gehoord die niet gaat...

Tuurlijk komt heel UnestrA

Koos L schreef: Volgens mij komt heel Funestra ook trouwens

ik denk et nie

Altijd jammer dat ik niet op 2 feesten tegelijk kan zijn..

Jessica schreef: ik denk et nie Altijd jammer dat ik niet op 2 feesten tegelijk kan zijn..
Ik had begrepen dat jij moest draaien; dus afwezig zijn is natuurlijk geen optie. Ik had me er al op verheugd.
Jessica schreef: [..] ik denk et nie Altijd jammer dat ik niet op 2 feesten tegelijk kan zijn..

zo bijzonder is de TREFKOELE toch niet?

Jessica schreef: [..] ik denk et nie

dat zeg je verkeert. je wéét t nog niet dat je gaat. maar je gaat wel...

The Master schreef: [..] zo bijzonder is de TREFKOELE toch niet?

Misschien kan Jessica ons allen even uitleggen wat de/het/een TREFKOELE is!?

tja ik wíl wel heel graag komen maarrr ik ben helaas nog niet zó beroemd datk een eigen limo met chauffeur kan regelen :? :P

en ik denk dat jij Wouter met Matthijs et ook wel zonder mij afkunnen achtr de draaitafel :lol:

HEt Trefkoele is trouwens een enoorme discotheek in Dalfsen..
ofnie BertJan

wat ik hoorde van BJ was dat het een omgebouwde sporthal was waar de domi een keer tegen heeft gepreekt ;)

daarnaast schijnt jong en oud er te komen en is het een keer uit de hand gelopen ;)

En dat noemen ze in dalfsen een discotheek, haha!!

Martijn schreef: En dat noemen ze in dalfsen een discotheek, haha!!

kdenk dat menig Tiësto er zou willen draaien 8) (tis dat ze in Hollywood net iets hoger boden..)

nee maar tis een omgebouwde sporthal idd, maar ziet er best tof uit