of allebei!!!

dat lijkt me gezien jou gedrag van die avond wel heel sterk

nou ga je toch mensen rare dingen laten denken. Dat is niet goed.

nooit geweten dat jij je daar nog iets van aantrok.

maar door ons geklets over een bepaald zusje van een bepaalde gsv-er raakt een ander meisje wel helemaal ondergesneeuwd he. nog wat gehoord van marloes?:)

TuttieRuthie schreef: Welke Nanninga als ik vagen mag??? :evil:

"it wasn't me" zong Shaggy al en daar stem ik volledig mee in

Hey....

Ik ben ook naar dit feest geweest en daar heb ik heel erg leuk gepraat met iemand die bij jullie vereniging zit. Zijn naam weet ik niet precies meer :oops: , maar het was iets in de trant van Tjitse / Tjibbe / Tjalco.
Hij heeft half lang blond haar, woont in Groningen en is 22 jaar. Kent iemand van jullie hem misschien....??

Bedoel je Tjabbe Tjibsma?

Nee die is 25.

Tjabbe Tjipsma is volgens mij een figuur uit . Jan Tjip Douwstra is een ATV-er, dus is van de HBO vereniging. Als jij me beschrijft hoe de bewuste persoon eruit zag, kan ik je bevestigen / ontkennen of hij 't was...

Toch niet Taco :D?

Evelien schreef: Hey.... Ik ben ook naar dit feest geweest en daar heb ik heel erg leuk gepraat met iemand die bij jullie vereniging zit. Zijn naam weet ik niet precies meer :oops: , maar het was iets in de trant van Tjitse / Tjibbe / Tjalco. Hij heeft half lang blond haar, woont in Groningen en is 22 jaar. Kent iemand van jullie hem misschien....??

Hm, ik heb niet met je gepraat maar heb wel halflangblondhaar en woon in Groningen en ben 22 jaar. En ik kan leuk praten. En Tjibbe is my middle name... Zie je volgend jaar wel weer! xxx

euhm...
hij had toen geloof ik 'n zwart t- shirt aan. En hij had n bijbaantje bij de medische faculteit. Iets met computers.

Bennard!

Nee, de goede jongen heet Tjalk (of Tjalke, zoiets) en is lid van de NSG. Dus je kunt je zoek-actie op dit forum staken.

Sterker nog, dit topic gaat op slot. Verzoeken tot wederopenstelling kunnen gemaild worden naar webcie@gsvnet.nl