Vanuit Emmen komt er ook een kudde feestbeesten :D

het is daar vast niet zo gezellig als hier.......

Klopt. Wat een suf feest was dat.

M'n zusje nog gezien?

Volgens mij wel ja.
Er liep er eentje rond die de hele tijd Jôôp! en Khuuuud! riep.
Kan niet missen.

Heb je nog foto's gemaakt JP?

Jean schreef: Volgens mij wel ja. Er liep er eentje rond die de hele tijd Jôôp! en Khuuuud! riep. Kan niet missen.

Bovendien had ze een veraclestrui aan en begon ze ineens te slapen toen ik tegen haar praatte. Ook het zusje van reneeeeeeee jongsma heb ik gesproken. Die deed een vies boekje open over haar broer. En ook met dit ranzige puberfeest moet natuurlijk afgesloten worden met de blauwe engel...

gehoord gister op het partijtje: "Dit is wel de grootste gereformeerde huwelijksmarkt die ik ooit heb gezien!"

Dat zei iedereen toch?

Het was echt een grandioos feest! Dr waren echt ontzettend veel mensen! Dit was echt mooier dan IJsfestijn! Ik zeg op naar SunSet2006! :D

@ Koos en Jurrian jullie zijn beide nog vrijgezel toch :P wees dan blij dat je dit feest ook kan zien als gerefo huwelijksmarkt :P 8)

Hoezo, denken die mensen allemaal al aan trouwen op hun 16e? ik vond het meer een veemarkt, beetje kijken waar het leukste groepje staat. Verder was de afsluiting in de engel wat minder spetterend dan bedoelt.

Shit jonge, van dat ene uurtje dat ik ben geweest weet ik de helft niet meer, bleek net in de UB...

Kiffen schreef:
Jean schreef: Volgens mij wel ja. Er liep er eentje rond die de hele tijd Jôôp! en Khuuuud! riep. Kan niet missen.

Bovendien had ze een veraclestrui aan en begon ze ineens te slapen toen ik tegen haar praatte. Ook het zusje van reneeeeeeee jongsma heb ik gesproken. Die deed een vies boekje open over haar broer. En ook met dit ranzige puberfeest moet natuurlijk afgesloten worden met de blauwe engel...

Mijn zusje is wel populair. Ze heeft het de hele tijd over allerlei gsv-ers die haar proberen te versieren. Eerst Huub Kant, toen Nanninga met een zeer dubieuze poging en nu zit die Kiffen te sjansen. Volgend jaar woont ze in Groningen, dat gaat nog wat worden zeg.

:lol:

TuttieRuthie

Welke Nanninga als ik vagen mag??? :evil:

Ja die ja.

Meisje Jongsma is overduidelijk gewoon niks gewend.

was ze trouwens nou 13 of 14? Oja jongsma, kiffn vraagt zich af waar zijn briefje blijft...:)

Jaap Boersema schreef: Meisje Jongsma is overduidelijk gewoon niks gewend.
RJ schreef: Mijn zusje is wel populair. Ze heeft het de hele tijd over allerlei gsv-ers die haar proberen te versieren. Eerst Huub Kant, toen Nanninga met een zeer dubieuze poging en nu zit die Kiffen te sjansen. Volgend jaar woont ze in Groningen, dat gaat nog wat worden zeg.

meisje jongsma is ook overduidelijk ene Hans vd J. vergeten...

beuzzie schreef: meisje jongsma is ook overduidelijk ene Hans vd J. vergeten...

Hoho, laten we alles wel in de juiste verhoudingen bekijken. Tenslotte krijgt niet iedereen briefjes in de bus!!!!!

dat kan dus twee dingen betekenen:

-of je was idd zo belangrijk voor haar dat ze je 'vergeten' is te noemen bij broerlief

  • je hebt haar zo dronken gevoerd dat ze t echt niet meer weet