Roell

Dit geweldige initiatief levert een bijdrage aan het leren kennen van vele spontane en gezellige mensen! Het wordt een grandioos feest en daar kan jij ook deel van uitmaken!!
Kijk voor meer informatie op:
Zie ook de prachtige poster die in de sociëteit aan het prikbord hangt!

Maar Roel, en de 'Bunny Burcht' (bleh) dan? Al die interessante mensen daar, alle wannabe-huisgenoten, de klederdracht... Laat je dat allemaal schieten voor een feestje van het plebs?!

Zo'n feestje met de plebs zou jou nog goed doen. Ik heb er in ieder geval al veel zin in het feest met mijn plebs-vrienden!!

Vriend Niels

Mogen er ook heidenen komen?

Je kan zelfs NU al nummertjes aanvragen via de site..

[PRescie-mode]

Mensen die van plan zijn hier naartoe te gaan, moeten even zorgen dat ze hun GSV-kleding, danwel een commissie- c.q. jaarverbands-shirt aantrekken. Als er maar een GSV-logo op staat.

Wat je ook kunt doen, is even onderstaand logo op een papiertje uitprinten (of overtekenen) en die op je rug plakken/prikken.

Vrouwelijke feestgangers kunnen hem bij wijze van tactiek ook op de borstels plakken.

[/PRescie-mode]

Jean schreef: Vrouwelijke feestgangers kunnen hem bij wijze van tactiek ook op de borstels plakken. [/PRescie-mode]

Nou ja...

Het wordt toch geen ordinaire markt voor jonge alleenstaanden? Anders ben ik zo bang dat ik wat heb gemist wanneer ik niet ga.

Typisch weer zo'n feest waar je gemengde verkeringen van krijgt, bah!

ja verkering is echt niks...

Jouw opmerking ook niet.
Probeer het even on-topic te houden.

het wordt wel leuk, alleen voor de ouderen onder ons, moet wel duidelijk zijn dat het gaat om jeugdsoossen en daardoor zal de gemiddelde leeftijd niet echt hoog liggen.

Ik ben in 2003 naar de voorganger geweest van dit feest (het ijsfestijn) en dat was leuk, dus ik zou gewoon heengaan.

10 Juni wordt een geweldige avond die je nog lang zal heugen!!

op en top plezier! voor jong en oud!!

studiegenoten van mij organiseren dat feest, of in ieder geval, 1 daarvan.
Moet echt een kicken feest worden.

alleen kan helaas niet :cry:

Waarom staat dit intern? Zo krijg je natuurlijk nooit een gemengde verkering!

Verplaatst.

Als opvolger van het IJsfestijn moet dit wel een succes worden: twee keer geweest en was echt supertof. Helaas gaat er aan dit feest geen schaatsen vooraf en is het niet in de Toog in Leeuwarden, maar het zal ongetwijfeld een groots feest worden.

Maartje S schreef: Helaas gaat er aan dit feest geen schaatsen vooraf en is het niet in de Toog in Leeuwarden, maar het zal ongetwijfeld een groots feest worden.

Wat moeten we überhaupt met Leeuwarden???

Maar ik zie de noodzaak niet zo van t feest....

MaaT schreef: Maar ik zie de noodzaak niet zo van t feest....

net of een feest op zich en dit feest in t bijzonder een noodzaak nodig heeft...de noodzaak/het nut of whatever van een feest kom je vaak pas tegen op t feest zelf. vaak aan t eind

L1Rn4urAyA7aTEe

Hee symfysis, komt dat even goed uit! Hoef je je verjaardagsfeest niet meer zelf te organiseren! ;)

Als dit feest een opvolger is van het IJsfestijn, dan moet het goed zijn! :) Ik wil ook komen, maar het is de vraag of ik dan wel kan...