Was al bijna bang dat ik te laat was met het opgeven voor een workshop maar ik zie dat het nog kan. Daarom zou ik me graag op willen geven voor nummertje 1.

Congrescie, Drec en alle medewerkers succes morgen! Ik heb er zin in!!

Voor mij graag workshop 2 van Pieternel.

Doe mij maar nummer 1.

Jessica schreef: Je kan je inderdaad nog opgeven voor de workshops, het kan zelfs morgen bij binnenkomst nog maarrr vol=vol..!

Pieternel, hoewel ik halverwege wegmoet voor een snelle buluitreiking...

P'nelly graag, nummertje twee

Het was een hele gezellige en mooie dag; prima geregeld, leuke en interessante lezingen en lekker eten. Congrescie, sprekers, Senaat en DrEC bedankt!!

Iedereen bedankt! Ik vond het een leuk en ook leerzaam -bewustwordings-dagje

Mooie dag, Congrescie en Drec bedankt! Bedankt ook voor 't Feest, was echt supergezellig!! :dance:

Tof dagje, congrescie en DrEC bedankt! Het was weer reuze gezellig :)

Fotootjes van de zedenmeester:

Oh ja, kijk nog even naar:

Hadewig schreef: Mooie dag, Congrescie en Drec bedankt! Bedankt ook voor 't Feest, was echt supergezellig!! :dance:

Daar sluit ik me heeelemaal bij aan. Je leert praktisch echt heel veel over levenstijl in zo'n nachtje!

Haha, wat een toffe foto's zeg. De context heb ik gemist, maar die is ook helemaal niet nodig. Verder ook een leuk en leerzaam dagje enzo.

Ik vond het ook een leuk dagje. Congrescie bedankt he!

Congrescommissie, bedankt hoor! Het was een leuke dag, en we zijn goed verzorgd.

Congrescie, bedankt! Het was een leuke, leerzame dag met afwisselende speeches. Ook de workshop van SEA was tof. En het eten was heel goed... :D

congrescie bedankt, ook voor t mooie feestje 's avonds

JP. schreef: Haha, wat een toffe foto's zeg. De context heb ik gemist

Die heb ik dan weer op mn camera staan, ongeveer vanaf een halve minuut van het begin tot aan het eind.

het was iets van Lichtenberg die z'n medeherten afschiet, stieneke die zich ontpopt van een giegelende dame tot een fanaticus , cor had dacht ik te maken met dat hij preases gaat worden?

Vriend Niels
imhotep schreef: het was iets van Lichtenberg die z'n medeherten afschiet, stieneke die zich ontpopt van een giegelende dame tot een fanaticus , cor had dacht ik te maken met dat hij preases gaat worden?

Lichtenberg = Ligtenberg
preases = praeses

Maar voor de rest klopt het, Cor wordt idd praeses volgend jaar.