Koning Drietand

Ik wil me opgeven voor de workshop van Pieternel.

Ik ben benieuwd of er meer dan honderd GSV'ers gaan komen. Het zou wel tof zijn.

Misschien gaat Kiffen dan wel weer wat leuks doen.

Kiffen verandert zijn levensstijl als er meer dan honderd GSVĀ“ers komen.

JWJ schreef: Ik ben benieuwd of er meer dan honderd GSV'ers gaan komen. Het zou wel tof zijn.

Wat betreft de huidige stand van zaken zouden er in dat geval nog 29 mensen zich op zeeeeer korte termijn moeten opgeven voor het congres.

Voorzover nog niet gedaan: opgeven kan via congres@gsvnet.nl of op dit topic. Inschrijven moet heel snel gebeuren, anders vist men achter het spreekwoordelijke net en zal er mogelijk een vergelijking met de 5 dwaze meisjes uit Mattheus 25 te trekken zijn...

Ik heb me natuurlijk opgegeven, maar ik zal pas rond 15:00 uur komen want ik heb verplichte colleges tot ongeveer dan... Hoeveel mis ik dan eigenlijk?

Ik geef me op voor workshop 3

Ik kom wel later maar het middagprogramma moet ik kunnen halen.

Is al bekend wat de 4e workshop gaat worden?

Nee sorry, daar zijn we nog hard mee bezig...

ohw en nog een vraagje
hoe laat gaan we schaften des avonds? Want ik heb nog een optreden

Herbsgarden

Ik zou graag komen, maar moet werken. Ik zal er dus niet bij zijn vrijdag, sorry.

Agnes schreef: ohw en nog een vraagje hoe laat gaan we schaften des avonds? Want ik heb nog een optreden

Gaan we ook samen eten dan?

Simon Joep B. op afgelopen HV: 'Voor de inwendige mens wordt gezorgd'
Ik hoop dat hij hiermee ook een weldadige avondmaal mee bedoeld.

Ik wil graag naar de workshop van Pieternel.

Ik wil graag naar de borrel.

Er zal inderdaad voor uw buikjes gezorgd worden, ook aan het einde van de dag. Het zal tot een uurtje of 8 duren bij elkaar, gevolgd door een feest op soos.

En Minke, voor de borrel kan je je niet inschrijven, voor het congres en de workshops daarentegen wel...

Vriend Niels

Voor vijf euro borrelen en hapjes eten is niet duur. Of is er ook een aanwezigheidsplicht tijdens de workshops en presentaties?

Maar even serieus hoe laat spreken de sprekers en zijn de workshops precies. Ik weet niet of ik er de hele dag bij ben, dus ik wil graag een beetje shoppen binnen het congres. Kortom heb je ook een overzichtje met tijden??

workshop 1 en 3 lijken mij wel wat, maar ik kan niet kiezen. Dat mogen jullie dan voor me doen ;)

Ik wil wel naar de workshop van Pieternel

Ja, hoe zit dat als je er niet de hele dag bij bent? Krijg je dan korting?