Ik geef me ook op.

Ik ook!

Had ik me écht nog niet opgegeven? bij dezen dan.

Natuurlijk kom ik ook! Dan kan ik me vanavond op soos met andere dingen bezighouden ;-)

Vriend Niels

Het schijnt dat Bertus van 't Foort ook komt. Hij heeft wel een rare handtekening zeg.

Hij is een van de sprekers..

Heeft 'ie daar voor betaald dan?

Ik geef me bij deze ook op

Ursa schreef: Heeft 'ie daar voor betaald dan?

Daar krijg je voor betaald...

Oh ja, dit is geen opgave voor het congres.

Dat is de grap... :roll:

Heeft u, heb jij je al opgegeven voor het congres?

Dit kan door middel van een mailtje naar congres@gsvnet.nl, een post op dit topic of bij een van de leden van de congrescommissie. De deadline voor het opgeven is aanstaande woensdag, dus wees er snel bij!

als je een keertje je handtekeningetje hebt gezet op zo'n lijstje, dan mag je toch meedoen? ja toch? niet dan?

Klopt helemaal, dan heb je je inderdaad opgegeven. Leuk dat je komt.

ARD schreef: Het is van belang dat u zich vóór 13 maart inschrijft voor het congres.
Warnings:1 schreef: De deadline voor het opgeven is aanstaande woensdag, dus wees er snel bij!

:?

15 dus..

Heel scherp, maar belangrijker: heb je je al opgegeven?

Het schijnt dat ik sowieso verplicht ben om te komen. Maar anders bij deze. :wink:

ik kom ook!

Het aantal aanmeldingen staat momenteel op 66, wat betekent dat zo'n 130 GSV'ers zich nog niet hebben opgegeven! Staat u nog niet in de lijst hieronder, stuur dan direct een mailtje naar congres@gsvnet.nl om te vertellen dat u er bij zult zijn. Posten op dit topic mag natuurlijk ook. Wees snel met uw inschrijving, want vol = vol en niet opgegeven = niet opgegeven.

inschrijflijst schreef: R. ANDRINGA S.T. ANTUMA A. BAAS H. VAN BIESSUM M. BLIJDORP S.J. A.C. DE BOER E.J. BOERSEMA F.H. BOERSEMA A.C. BOLHUIS M.J. BREMER R. BROEKEMA A.M. BRONSWIJK R.D. BUIT A.J. DATEMA J.N. VAN DIJK E. DOUMA R. VAN DER ES R. ESCHBACH M. VAN ESSEN C.P. GEERTSEMA D. DE GELDER H. VAN GELDER W. DE GELDER A.R. GRINGHUIS J.L. DE HAAN M.M. HARMANNIJ H.L. HAVINGA J.N. HINDRIKS P.R.C. VAN T HOF R.A. HOVING H.J. HULS J.W. VAN DER JAGT H.T. JANSMA S. KAMPEN F.P.J. KAMPHUIS A.S. KNAPPER N.C. KRAMER J.J. VAN LENTHE M.H. LUKKIEN A.J. MODDERMAN J.P. VAN MUIJEN A.C. NANNINGA H.J. NANNINGA C.H. PLAGGENMARSCH A. PRINS L. ROOSENBRAND C.E. SCHILDER M.M. SCHOKKER K. SIKKEMA C.J. SMIDS Z. SMITH F. STEENBERGEN M.J. STEENDAM R.J. STEVENS P.J. TEEKENS S. TIMMERMANS C.J. TROMP J. VAN DER VEGTE N. VELDMAN G. VELVIS A.I. VENHUIZEN E. VISSCHER N.C. WISKERKE J.F. ZETSTRA P.C. VAN DER ZWAAG

Vanavond volgt meer informatie over de workshops, dus houd dit topic en uw mailbox in de gaten.

In de eerste post kunt u meer lezen over de workshops die gegeven zullen worden.