minkcie schreef: De beker en geldprijs zijn dan voor het Amaranth team; sportiviteit is niet voor niets een van onze grote doelstellingen :lol:
Leuke doelstelling, maar idd wel gewaagd!! Ik zal even met de aanvoerder overleggen tegen welke prijzen we eventueel omkoopbaar zijn :).

HALLO!!!

nog 1 team is te vergeven aan de GSV! Kom op, laat je niet kisten en schrijf je nog snel met een paar mensen in, voor onze zesde kans op goud naar een andere vereniging gaat!

U laat de andere verenigingen toch niet denken dat we niet meer dan vijf teams in onze mars hebben???

Bel of mail me: 06-42326265 aline_minnema@hotmail.com

ja komop stelletje mietjes, anders lopen wij zo gemakkelijk naar die overwinning :D

En gister op bk hoorde ik dat Thomas Deen ook nog niet was ingedeeld, en niet meer wist of het nog kon. Deen, verzamel ff een goed team, en geef je op :-).

Helaasssss, alle teams zijn vergeven.

Definitieve info over donderdag:

Alle teams moeten om 19.00 uur aanwezig zijn, het begint om 19.30. Elk team betaalt contact Euro 12,50 op de avond zelf. Het adres van de BeachvolleyBalBoerderij is Noorddijkerweg 26 in Lewenborg.

Voor vragen kunnen jullie altijd bellen!

Toeschouwers: wees welkom!
Kom kijken hoe de senaat het tegen andere besturen opneemt, hoe de meiden de jongens verslaan en hoe de jongens zand happen na een paar biertjes. Er is volop gelegenheid de hele avond lekker te borrelen en de toegang is natuurlijk gratis!

Hoeveel supporters kunnen er in dat stadion?

Ben echt in topvorm!! En heb dr enorm veel zin an!

ik wil (we willen) graag aangemoedigd worden!!!

Ik ben zeer diep aan het nadenken over mijn persoonlijke stijl en wijze van spelen van vanavond....

Markie schreef: Ben echt in topvorm!! En heb dr enorm veel zin an!

Hoe laat fietsen we die kant op??

Joachim Sickbock

Moet men sportschoeisel meebrengen, of wordt er blootsvoets gespeeld? Ja? :walker:

goeie vraag; beachen lijkt me bare feets, maar k neem toch maar iets mee...

Ik neem m'n slippers mee, en m'n zonnebril en zonnecrème. Senaat Oosterhuis heeft trouwens vandaag de hele dag geoefend op het strand van Scheveningen dus ook als er stormen of regenbuien opsteken is dat in ons geval geen nadeel :lol: We zijn nu volleybal-DVD's aan het kijken en gaan straks hardlopend richting Lewenborg.

OCSG Activiteitencommissie CU, oftewel ACCU... Bedankt hè! Erg toffe avond gehad en volgens mij vond iedereen dat... Nu even douchen en dan naar soos.

Ja ja accu bedankt. Wanneer krijgen we die beker ongeveer? kunnen we wat ruimte inbouwen!!!
Andere teams..... toch leuk dat jullie het ook geprobeerd hebben!!!

iedereen superbedankt! het was net vakantie
Jammer dat Ich^&*)s ons heeft verslagen :oops:

dit topic kan verwijderd worden.

Nou, maar ik wou ook nog ff reageren.. Het was echt enorm gezellig en ik vond het een reuzeorigineel idee van de ocsg! Thanx!!!

aline schreef: dit topic kan verwijderd worden.
Whahahaha Het was idd erg thof; alles was erg goed geregeld. Toch jammer dat we dan niet de feestvreugde helemaal compleet konden maken door van Ichthus te winnen. Moet k nog maar een jaar lid blijven...
Carloz schreef: [..] Whahahaha Moet k nog maar een jaar lid blijven...

goed zo!

Joachim Sickbock

Sjonge zeg, zelfs vandaag tijdens college haalde ik nog zand uit de oren :o Ook had ik nog zand in m'n linkerneusgat. Bah :x
Ik had me wel gedouched, maar ik ben niet gewend de straal in m'n oor of in m'n neusgat spuiten :shock:

symfysis schreef: Ik had me wel gedouched, maar ik ben niet gewend de straal in m'n oor of in m'n neusgat spuiten :shock:

of in je ogen... daar zit het bij mij nog vol zand :shock:
maar verder was het geweldig!! helaas konden we net niet winnen van senaat Oosterhuis, maar ja wij gingen dan ook voor de lol, die senatoren echter.... :wink: