aline

BEACHVOLLEYBALTOERNOOI OCSG!

Omdat ik hoorde dat veel mensen niet goed op de hoogte waren van de studentendienst afgelopen zondag (wel tof dat er zoveel gsv-ers waren!!), ga ik nu maar vast beginnen met het promoten van onze volgende OCSG-activiteit, het beachvolleybaltoernooi.

Donderdagavond 18 november zal dat toernooi gehouden worden in een gave overdekte BeachvolleyBalBoerderij in Groningen. Jullie kunnen je allemaal massaal opgeven in teams van 4 of 5 om die avond tegen jullie medechristenen van de andere verenigingen te strijden!
Meer info volgt nog wel, maar kunt nu wel vast beginnen met trainen!

Vertel het door, vertel het door!

Namens de Activiteitencommissie van de OCSG,
Aline

Wat een originele winteractiviteit, Lien!

Joachim Sickbock

Oh wat leuk, ik geef me op. Ik heb er wel zin in andere christmenschen te bestrijden :)

Ik doe ook mee! Lijkt me lache...

Count me in...

Mie ook.

hm, leuk al die opgaves, maar wie zijn het eigenlijk?
ik ken het forum nog maar net, dus al die rare naampjes ken ik niet.

Echter, het is de bedoeling dat je zelf teams samenstelt. De GSV mag zes teams aanleveren. Ik zal hierover een mail laten rondgaan.

aline schreef: hm, leuk al die opgaves, maar wie zijn het eigenlijk? ik ken het forum nog maar net, dus al die rare naampjes ken ik niet.

als je met je muispointer over het emailadres vakje gaat zie je linksonderin het emailadres verschijnen, en daarmee kun je meestal wel een naam achterhalen :idea:

18 november, hè?

Dan kan ik als jonge vent van 22 wel meedoen. Wil je nog weten wie ik ben, mail dan de webcie maar even. Die gasten hebben toch niks te doen.

hmmm ik wil graag meedoen maar er is een grote kans dat ik eerst meot werken.... wat is de starttijd?

starttijd is ongeveer 19.00

enne, webcie, waarom is mijn mail nog niet rondgestuurd?

als ik een rondstuurmail wil, moet ik toch webcie@gsvnet.nl mailen?

ga ik dit even naar extern nieuws verplaatsen, zodat het ook op de voorpagina te zien is

oja, ik heb je vraag al beantwoord in een ander topic

oja, crossposten is niet de bedoeling

oja, dubbelposten ook niet (in dit geval) -> wijzigen gebruiken

Ik hoor net dat Hans een mailtje ging sturen naar de organisatie van dit tournooi, met de volgende namen:
Francisca Kleeman
Matthijs Fleurke
Albert Jan van Hoek
Hans Praamstra
Roberto Postma

Wie durft zich nu nog op te geven? :twisted: :lol:

Smith jongen, snel opgeven ;)

Wat kun je trouwens winnen?

een slagroomtaart? :P .

Carloz schreef: Wie durft zich nu nog op te geven? :twisted: :lol:

Wij natuurlijk!!!! :twisted:
Loes en ik zijn van plan mee te doen, waarschijnlijk met Dineke Marianne en Marchien maar das nog nie helemaal zeker. Kijk maar uit in elk geval... :D

Ik ga ook kijken of ik een teampje kan vormen met wat luitjes, wel erg gezellig natuurlijk!

minkcie schreef: Wij natuurlijk!!!! :twisted: Loes en ik zijn van plan mee te doen, waarschijnlijk met Dineke Marianne en Marchien maar das nog nie helemaal zeker. Kijk maar uit in elk geval... :D
Dat is dus eigenlijk het halve PVT-team dat ik zelf getraind heb? Woei!! Een serieuze outsider dus...

helaas, helaas, helaas

jammer voor jullie maar jullie kunnen allemaal gaan strijden om de tweede plek.

Ooit gewonnen van een team met als coach Robert Kootsj?

Volleybalcoach Goedkoops... bij voorbaat niet te kloppen! als het even niet loopt gooit Kootsj er een karatetrap uit waar iedereen dodelijk geimponeerd van raakt..!