Amicae amicique, maakt allen uwe borst maar eens nat... Team 'Senaat Oosterhuis' met als spelers Henk van Biessum, Roelof Oosterhuis, Tanja van der Vegte, Ellen Visscher en Gerard Plaggenmarsch heeft de Senaatskamer boven soos vol met zand laten storten. Elke vergadering wordt er actief getraind zodat een zelfs team met Goedkoops als trainer geen kans meer maakt...

Gerard schreef: Amicae amicique, maakt allen uwe borst maar eens nat...
Dat kan ook nog wel onder de wedstrijd tegen jullie; ik vermoed dat ons team daar tijd zat voor heeft op dat moment...
Joachim Sickbock

Ik heb er heel veel zin in en ik ben van plan iedereen op de kruin te smashen! Van je een twee drie hoppakee

smashen mag toch niet? ben ik echt tegen namelijk.

en als het wel mag vind ik dat je het niet hoort te doen.

(alleen al uit piëteit met diegenen die het door omstandigheden die buiten henzelf liggen niet kunnen - evenmin als het blokken ervan).

ro schreef: (alleen al uit piëteit met diegenen die het door omstandigheden die buiten henzelf liggen niet kunnen - evenmin als het blokken ervan).

Voel ik daar een klein minderwaardigheidscomplexje opkomen? ;)

Ben bang van wel.

Als je goed luistert kun je hem horen denken....

"Want zij zijn groot en ik ben klein, en daz niet eerlijk!!". :!:

[en als het wel mag vind ik dat je het niet hoort te doen.]

Tsja, je gaat volleyballen of volleyballen zonder smash/blok/bovenhandse serve.....
Maar dan kun je het net zo goed overspelen noemen. :D

Anders bouw je even een apart lijnbalveldje voor de praeses. Kan hij daar leuk spelen... :twisted:

Ja! Met een strandbal bijvoorbeeld; komt het ook niet zo hard aan....

Of met een skippybal; er zijn nogal wat varianten bedenken...

poehee, ik kom weer 's op het forum kijken,
wat een enthousiasme!! :D

voor de mensen die nog graag mee willen doen:
er zijn voor de GSV nog twee teams te vergeven, dus mail of bel me zo snel mogelijk!!

Dames, kom op! anders gaan de andere verenigingen nog denken dat de GSV alleen uit heren bestaat :baetsch:

Misschien heb ik het niet goed gevolgd hoor, maarehh is het niet zo dat de volgende teams zich hebben opgegeven?

  • team met ik, hans Ecke en nog een paar ;)
  • team met minckie loesje, en nog een paar
  • team met de jongetjes en meisjes van Senaat Oosterhuis?

Dus lijkt me nog redelijk gemixt.... toch?

Of is het tweede team dat ik noemde niet opgegeven?

edit ik zie dat er nog sprake is van een team met jurian, robert en krakrak (mn na de wedstrijd tegen ons)... dus helt de weegschaal idd wel erg over naar mannelijke deelname.

Vrouwen, verenigt u! Geef u op voor dit tournooi. Als het niet is om mee te spelen, danwel om lid te worden van de fanclub van ons team. Hiervoor kunt u met naastgetekende contact opnemen...

opzich zit ik in de organisatie...

senaatsteam
team van hans pr
team van jurrian v. l.
team van henk schipper

en de meiden hebben zich inderdaad nog niet officieel opgegeven (mailen of bellen!)
doen dus!

en kom idd massaal kijken! (bedankt Carloz)

minkcie schreef:
Carloz schreef: Wie durft zich na ons nog op te geven?

Wij natuurlijk!!!! :twisted:
Loes en ik zijn van plan mee te doen, waarschijnlijk met Dineke Marianne en Marchien maar das nog nie helemaal zeker. Kijk maar uit in elk geval... :D

Wanneer is de deadline voor opgave?
  • hoeveel andere (niet gsv) teams doen ongeveer mee?

En misschien is het (als de deadline erg snel is) handig om deze meiden even te mailen; want misschien gaan ze ervanuit dat zo'n forum berichtje voldoende is...

wij hebben ons idd nog niet officieel opgegeven omdat ik nog steeds niet weet of Dineke en Marianne nou mee kunnen doen.. Hopelijk weet ik morgen meer en stuur ik dan een mailje... ik doe mn best!!

Ja hupza, opschieten!
Ik heb jullie niet voor niets zoveel vormende trainingen gegeven....

Laat nu maar eens zien wat jullie waard zijn :lol:.

jeuj! minketeam is 'in'!
goed bezig, meiden!

er is nu dus nog 1 team te vergeven, en die mag zich uiterlijk morgen opgeven, 5 november dus! wie kent er nog volley'ers?

In totaal doen er 23 teams mee uit de 5 verenigingen en een BONUSteam dat gewoon wel móet winnen, omdat daarin alle verenigingen vergaard zijn... :lol:

aline schreef: In totaal doen er 23 teams mee uit de 5 verenigingen en een BONUSteam dat gewoon wel móet winnen, Omdat het team van Koots Goedkoops gewoon de beste is

Dankjewel, maar we gaan uiteraard nog wel ff ons best doen

Aan je avatar te zien, denk je bij volleybal aan de verkeerde sport...

Helaas, die slagroomtaart gaat naar Team K3 :-).

Carloz schreef: Helaas, die slagroomtaart gaat naar Team K3 :-).

De beker en geldprijs zijn dan voor het Amaranth team; sportiviteit is niet voor niets een van onze grote doelstellingen :lol:

minkcie schreef: [..] De beker en geldprijs zijn dan voor het Amaranth team; sportiviteit is niet voor niets een van onze grote doelstellingen :lol:

Beetje jammer, dat je nu juist daarop wordt afgerekend!!