wat een sukkel!!

miscommunicatie met de coach, hoe dom

*** zeg, wat is dit ongelovelijk jammer!!

Het is misschien als ademhalen maar als het zo moet stop ik d'r wel mee

Het is wel een beetje kort door de bocht..

dit is niet matthijzz

En nu heeft de viermansbob ook nog besloten zich terug te trekken uit de Spelen omdat piloot van Calker beweert de baan niet onder controle te hebben. Wat een dramatische 24u..

Goud voor Nicolien Sauerbreij!! Spannende strijd zeg!

Ja bijzonder zeg! Was zeker een spannende wedstrijd

Gerjan schreef: En nu heeft de viermansbob ook nog besloten zich terug te trekken uit de Spelen omdat piloot van Calker beweert de baan niet onder controle te hebben. Wat een dramatische 24u..

Wel ergens dapper dat hij zo'n besluit durft te nemen. Maar wat een blamage zeg, er is zooo veel geld in die 4-mansbob gestoken, en enorm veel getraind, en dan ga je het bij voorbaat al opgeven. Er waren overigens wel veel crashes tijdens de eerste 2 runs gisteren.

Vanavond finale Curling, heb al een dikke zak chips gekocht voor op de bank...heerlijk! Nu al het hoogtepuntje van deze spelen.

Henderi schreef: Vanavond finale Curling, heb al een dikke zak chips gekocht voor op de bank...heerlijk! Nu al het hoogtepuntje van deze spelen.

Met een week trainen op een dartbord kan je al op de olympische spelen staan. Of twee weekjes jeu de boules spelen. Heb er nu al zin in :)

HugoterHorst

toch is een van de mooiste wedstrijden nu bezig: finale ijshockey!
erg spannend, om het netjes te zeggen.

Nog 5 minuten!

Nee joh. Verlenging. Spannend hoor. Maar met Canadese scheidsrechters wint Canada waarschijnlijk. Wie bedenkt zoiets?

Zach Parise, wat een held. Bij NHL09 hielp hij mij ook altijd uit de brand.

Wat een leuke sport zeg, en het blijkt nog spannend ook, deze match.

Zuur, ik was toch voor de underdog Amerika.

HugoterHorst

Haha, lekker Miguel,

wat mooi!

AssessorJoost
Michel schreef: Zuur, ik was toch voor de underdog Amerika.

vergeet je niet 6 maart te overwegen?

jongens jongens, wat een wedstrijd gisteren! Ik heb er geen woorden voor! Hopelijk dat mensen nu eens beseffen waar ik over praat als ik zeg dat ik groot ijshockeyfan ben!

En Edje, ijshockey is niet zo verdorven als voetbal, dus 2 canadeze schijdsrechters kunnen prima, vooral als dit mensen zijn met een reputatie van heb ik jou daar die ze echt niet op het spel gaan zetten door een verkeerde penalty call ofzo, daarbij zijn er videorefs.

NHL was toch dat spelletje waar je telkens op Z moest drukken om te winnen?