Terwijl het halve deelnemersveld zwaar crashed gaat Rolland van start bij de afdaling voor de vrouwen. Kostelijk.

Wat een drama weer zeg, zonde van Lobkov en Nagashima.

4, 5 en 6 dat zijn de mooiste plaatsen die je kan krijgen :)

Tsjong, ze stellen wel een beetje teleur.. wat een gekluns met de techniek, belachelijk. De 1500m zal ook wel voor Hedrick en Davis zijn als je dit zo ziet.. :?

Joepie, weer 3 olympische diploma's...ik kan hier zo chagrijnig van worden, allemachtig!

Moet je een finance paper schrijven met thijsje oenema, blijkt die chick in vancouver aant schaatsen te zijn

Haha, goed verhaal zeg!

Yes, 2 medailles! Was een mooie en spannende afstand.
(En Ria Visser vond het toch wel fijn dat Nesbitt won (?) )

En Albet Verlinden moest van Mart Smeets zijn hart uiteten omdat Simon Kuipers met Nesbitt heeft...

Was een goeie avond, twee medailles en Simon Kuipers gelukkig. Wat wil je nog meer?

HOPPPPAAAAA!! Dat is nog eens een verrassing! Goud voor Tuitert!

Wowww wie had dit verwacht..!! Wat een topper!

Fantastisch, wat een briljante rit! Geweldig!

Supermooi inderdaad, wat een verrassing! Nu hopen dat de vrouwen nog een mooi kunstje kunnen uithalen vanavond.

EN JAHOOR! Na alle tegenslagen.. Wust pakt goud!

Knap zeg, toch maar weer een 2e olympische titel!

De 1500m is van NEDERLAND!! :D

Mensen zouden haast vergeten dat het gister showdown sunday was in vancouver, briljante wedstrijden in het ijshockey, heb alleen USA-Canada gemist omdat ik toen lag te slapen. Echt waar, meer mensen moeten ijshockey kijken :D

Echt jammer voor Boer! Ik had wel verwacht dat zij een medaille zou halen..
2keer 4e..

imhotep schreef: Mensen zouden haast vergeten dat het gister showdown sunday was in vancouver, briljante wedstrijden in het ijshockey, heb alleen USA-Canada gemist omdat ik toen lag te slapen. Echt waar, meer mensen moeten ijshockey kijken :D

Canada - USA gezien. Tamelijk briljante wedstrijd.
Daar zijn ze in Canada niet blij mee.