En Unestra is natuurlijk weer oververtegenwoordigd. Wat een profetische woorden waren dat toch.

Er zijn al 4 aanmeldingen van de GSV, het begin is er. Ik zit er over na te denken ook te gaan. Maar ben er nog niet helemaal over uit. In totaal hebben zich nu 61 VGS'ers opgegeven.

Er kunnen ook ecards gestuurd worden. Dit is wel een leuke en makkelijke manier om mensen uit te nodigen.

http://www.toko2006.nl/ecards/

toch blijf ik het matig vinden dat maar 4 GSV'ers zich hebben opgegeven...

Ja, ik vind het echt onbegrijpelijk dat zoveel GSV'ers zo'n toffe conferentie laten lopen. Het kost misschien wat tijd en geld, maar je krijgt er een onvergetelijke ervaring voor terug. Grijp de kans nu het nog kan!!!

Henk, ga jij ook?

Misschien wel, maar dan moet ik het af laten weten bij mijn stage, 2 bruiloften en een jubileumconcert voor mijn Opa en Oma. Een moeilijke beslissing dus.
Vandaar ook mijn oproep: Grijp je kans nu het nog kan! Volgend jaar komen er misschien weer andere dingen tussen. Probeer het dit jaar al te regelen, want zo'n conferentie is echt heel waardevol.

D'r klopt nix van dat er nog maar 4 mensen op de site staan... ik weet er minstens 6! En die hebben zich ook al opgegeven. Dus.

Dan klopt die site voor geen meter. Of de aanmeldingen zijn niet goed gegaan.

Verder ben ik het helemaal met Biezema eens!!

Wie gaan er allemaal dan?

Opgeven kan nog trouwens. Dat ga ik vandaag nog doen!

Hallo GSV-ers,

Nog even en dan breekt de TOKO weer los! Er zijn al 506
aanmeldingen en dat is geweldig! Op de vrijdagavond van de TOKO is ook de verkiezing van het beste promotiefilmpje voor IFES-Nederland. Er zijn al een paar inzendingen binnen en het beloofd spannend, maar bovenal erg leuk te worden.

De Toerustingsconferentie 2006 zal plaatsvinden van woensdag 24 tot
maandag 29 mei
in Vierhouten. Op de TOKO komen studenten van allerlei christelijke studentenverenigingen die aangesloten zijn bij IFES-Nederland, zoals CSFR, Ichtus, CSR (CSV) Alpha, VGS/GSV, RSK, Voetius en Themelios. Daarnaast is de TOKO dit jaar ook open voor niet christelijke studenten.
Er zijn lezingen (o.a. door Andre Rouvoet), workshops, bijbelstudies en daarnaast kan er 's avonds ook gerelaxt worden.
Kortom, de TOKO is een prima manier om buiten je eigen zuil te kijken.
Kijken en inschrijven kan op de site. De inschrijving sluit morgen, dus wees er snel bij. Leuke site trouwens.

http://www.toko2006.nl

Hartelijke groeten,
Hielko Bos

het programma is echt enorm tof. Boekje met alle activiteiten e.d. ziet er ook erg goed uit. Ik heb er enorm veel zin in!!!!

even over woensdag:

wanneer gaat men? Annechien gaat vroeg omdat ze van te voren nog kringinstructies en EHBO dingen moet doen.
Zelf ben ik er ook wel voor om ook vroeg te gaan (d.w.z. er om 4 uur te zijn) want dan kan je je op tijd inschrijven voor alles en tevens een slaaplocatie vinden. Aangezien ze op 450 a 500 man gerekend hadden en er nu iets over de 500 man zijn, worden er waarschijnlijk ook tenten geplaatst om in te slapen. Ik heb zelf liever geen tent. Dus ga ik op tijd.

Wil je de busaansluiting hebben vanaf Nunspeet dan moet je hier de trein van :38 hebben. Wil je dus om 4 uur er zijn moet je de trein van 13:38 hebben. Dan ben je kwart voor 4 daar.
Anders een uur later. En daarna laat TOKO bussen rijden en kan je om het half uur komen.

Een boel info dus.
Zeg maar wat u er van vind.

Ik ben ook niet voor het slapen in tentjes, dus het lijkt me goed om de 13.38 te nemen!

okee dan. Zie ik je daar!!

Hey, ik wil 's middags nog naar een trouwdienst van een oude vriendin van me. Begint om kwart voor drie, dus kan er dan niet zo heel vroeg zijn. Kunnen jullie me inschrijven bij jullie op de zaal?? Ik ben er zelf denk ik rond zeven of acht uur... Zie jullie morgen :D

is goed hoor! Als het kan, doen we dat. Wat moeten we trouwens allemaal mee?!

Als het goed is staat dat in dat mooie boekje dat je hebt gekregen...Ongeveer dezelfde spullen als afgelopen weekend. Dat wordt wassen;) Mijn tas is al bijna weer ingepakt...

ik moet alles nog inpakken. eerst nog BK vanavond bij mij. Wordt morgenochtend inpakken denk ik.

Tot morgen!!

He, een hele goede TOKO gewenst! Vertel me alles!!