Het was zoooooooooooooooooooooooooo gezellig!!!
Erg tof!!!

Zeer goede lezingen, workshops, reflectietijden.

Echt enorm veel geleerd!! Echt, m´n hoofd zit erg vol. Kmoet ook nog veel ordenen, maar ik heb zo veel handvaten gekregen om meer met geloof te kunnen. Geweldig!!!!!

Wat een goed weekend was dit!

Tof om te horen! Kunnen jullie er iets inhoudelijks van delen?

Ik zet wel een van de lezingen van Andrew Fellows in de Sic, wat kan hij spreken zeg! Ook al was het dan in het Engels. En lui-afhakers :wink: , het is erg jammer dat jullie de Vesper hebben gemist, het was erg goed als afsluiting. En de hei was mooi en al die toffe mensen die ook allemaal God beter willen leren kennen... het is wel een overgang hoor, van vierhouten naar groningen. Wanneer is er weer prikkeldraad?

Goed om te horen dat het prima vertoeven was daar. Ik ben benieuwd naar het stuk dat in SIC komt.

Doe je alle lezingen van Andrew Fellows?? of ga je 3x een stukje schrijven?

Bram van Putten had hele goede bijbelstudies over Jeremia. Over hoe hij moeiten met God heeft, en God hem op zijn plaats zet, maar ook genade en hoop geeft in bepaalde zaken die hij aan het volk moet vertellen. Heel leerzaam.

Ik zie wel hoe ver ik kom, momenteel staat alleen de eerste in de planning.

Mar-ri-ta schreef: het is wel een overgang hoor, van vierhouten naar groningen. Wanneer is er weer prikkeldraad?

Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Mijn eerste ToKo (en IFES-conferentie) in vier jaar die ik gemist heb...

Wie heeft trouwens gewonnen met dat filmpje?

CSR.
Was echt een leuk filmpje. De overige twee waren zo bedroevend slecht. Dat ze daar 500 en 1000 euro mee konden winnen. Hadden wij echt wel iets mee kunnen doen... maar ja.

Marrita: ik wil anders wel helpen / ook nog een stukje schrijven anders...

Je bent een schat maar dat wist je al. We zien wel even, goed? Ik heb trouwens nog foto's... hebben ze haast of zal ik ze op de TOKO-site zetten als dat kan?

Oké, de foto's staan in de rij om op www.toko2006.nl gezet te worden. Voor de mensen die haast hebben:

haha...

trouwens, ik sta er ook nog op bij de foto's -in actie met mime/drama - van Roelof van IJken.

wel lache om foto's terug te zien.
Hebben de TOKOgangers de enquete ook al ingevuld??

Hoe gaat het met het stukje Marrita???

Hmm... met die van jou dan???

Volgend jaar zijn de TOKO en de PACO in de week na elkaar. Ik weet niet in hoeverre het vaststaat, maar anders ga ik kijken wat ik kan doen. Echt ideaal is het niet namelijk.

neej inderdaad... al is het dan wel een enorme geloof-boost :wink:

Ik weet wel zeker dat PACO volgend jaar in mei is, omdat velen dat in maart niet echt relaxt gepland vonden ivm tentamens e.d. En aangezien Toko ook altijd in mei is...

ik zag het idd Hielko, toen ik met Martine in de bus zat...
Echt superwaardeloos... Hadden die PACO lui wel iets minder moeten verschuiven...

@Marrita: ik ga dit weekend een stukkie schrijven.