Stieneke

Amicae amicique,

Het thema van de TOKO 2006 is OPZOUTEN! De wereld ingaan, en door je christen-zijn en levensstijl veranderingen aanbrengen. Opzouten, over navolging, cultuur en getuige zijn. De toerustingsconferentie wordt gehouden van 24 t/m 29 mei in Vierhouten, in de Paasheuvel. Inmiddels welbekend terrein voor veel GSV'ers!

Sprekers zijn o.a. Andre Rouvoet (Fractievoorzitter van de Christen Unie in de Tweede Kamer), Hans van der Lee (schrijver van het boek 'Volg jij Mij'), Andrew Fellows (l'Abri) en Bram van Putten (onze IFES-stafwerker).

Tijdens de TOKO is er tijd voor bijbelstudie, gebed, lezingen, trainingen, verdieping en contacten met andere christenen.

Voor het eerst is de TOKO ook toegankelijk voor niet-christelijke studenten. Voor hen is een speciaal traject te volgen met workshops, welke de basis van het christelijk geloof uitwerken.

Voor meer informatie kunt u kijken op

De TOKO is een echte aanrader, komt allen!!

De dropjes zijn trouwens erg lekker, bedankt Stieneke voor het laten bezorgen van de doos met flyers op mijn kamer!

Haha! Ja, leuke flyers en lekker!

van de TOKO pr-commissie:

De IFES toerustingsconferentie 2006 laat nog even op zich wachten,
maar je kunt de website al bezoeken op www.toko2006.nl! Deze site is
het belangrijkste communicatie middel naar jou, de welkome gast. De
webpagina's worden regelmatig van updates voorzien. Geef je alvast op
voor deelname en houd de site in de gaten! Ontdek de nieuwe insteek
van de IFES TOKO en laat je Opzouten!

Beste student!
Wellicht heb je al allerlei materiaal ontvangen over de TOKO. Voor meer informatie over de conferentie raden we je aan om op onze website te kijken: www.toko2006.nl <http://www.toko2006.nl&gt; Hier vind je de invulling van het thema, kan je o.a. zien hoeveel mensen van de verschillende verenigingen komen en kan je een TOKO e-card sturen! Vergeet trouwens niet om je voor 1 APRIL op te geven, dan is het namelijk maar 63 euro! Hartelijke groet, de TOKO cie

De eerste deadline (het goedkoopst heengaan) is volgens mij volgende week al.

Zijn er al mensen die heengaan of die er over denken daar naar toe te gaan??
Ik weet dat het voor sommige mensen al snel na het PACO is maar goed..
Zelf zit ik nog na te denken naar welke workshops ik dan zou moeten gaan enzo.

Misschien is het nuttig om hier op het forum dit topic nu wat hoger onder de aandacht te houden...

Ik zit er ook nog over na te denken. Het lijkt me erg interessant en goed, maar 't kost je best veel geld en tijd. Ik ben er nog niet uit.

T kost inderdaad veel geld, maar de tijd heb ik wel. ik ben tenminste met hemelvaart en de vrijdag erna vrij, dus dat scheelt wel. Ik weet niet of je op de uni ook die vrijdag erna vrij bent...

Ben ook aant nadenken of ik moet gaan. Lijkt me wel heel interessant...

Ik ben niet naar Paco geweest, dus Toko lijkt me wel tof. Tinka, we gaan samen!!

O dit is Marrita

Okee dan!! Maar wat vinden jullie van het thema dan? en de workshops?

Heb me opgegeven voor de workshops dienstbaarheid en missionair buitenland. Maar ik vond de andere ook allemaal heel interessant. (Behalve leiding, ligt me wat minder...) Als iedereen nou verschillend invult, kunnen we elkaar over de workshops vertellen. Die extra workshop doe ik denk ik missionair denken, want vind het altijd heel lastig om aan anderen op een simpele manier uit te leggen wat ik geloof en waarom. Goed om daar is wat aandacht aan te besteden...

Ik kwam gisteren Bram van Putten tegen in de trein en het belooft erg tof te worden. Allemaal opgeven en heengaan dus!

Er zijn nog weinig GSV'ers die zich hebben aangemeld... kom op mensen!!!

@Tinka: Ik heb juist wel leidinggeven gedaan (kleinschalig) en identiteit. Dus dan hebben we alvast wat om uit te wisselen :wink:

mensenvriend

Ik ga waarschijnlijk van donderdag tot zondag (of vrijdag)

Ik heb me ook aangemeld; missionair binnenlands en dienstbaarheid. Waar wacht de rest nog op? Join us!

@mensenvriend: welke thema's ga je volgen dan?

Ik sprak vrijdag een organisator. Het aantal inschrijvingen zit al op de 326. Ik heb echt de indruk dat het zeker de moeite waard gaat worden.

http://www.toko2006.nl/

Volgens mij staat het aantal aanmeldingen al op 360!!

Wow heftig! Gaan er nog GSV'ers?

niet al te veel... Arieke zit mij de draak te steken dat er bijna 20 VGSN'ers gaan en maar 5 GSV'ers... maar goed dat zijn natuurlijk mijn problemen...