Laten we inderdaad maar iets doen uit Navolging. Mede gelet op het feit dat veel mensen dit weekend de stad uit zijn is dit wel zo praktisch. Ik stel voor om het hoofdstuk over Math. 5 te behandelen. Dit zijn ongeveer 30 bladzijden, dus dat is wel te doen lijkt mij zo. Omdat dit natuurlijk heel concreet over een stuk uit de bijbel gaat wil ik vragen om ook zelf een korte voorstudie naar dit stuk te doen.

DP-lijders, wat gaan we behandelen volgende week? Ben namelijk van donderdagochtend tot en met maandagochtend niet in Groningen (o.a. ivm Paco) en ik zou het toch graag goed voorbereiden.

ik zal proberen morgen het materiaal bij elkaar te krijgen..

Dit kan toch niet mensen! Nu hebben we niet eens een dispuut-foto!! Dat kan ik gewoonweg niet accepteren. Ik wil toch echt met al die toffe mannen in de jaarbundel staan... :wink:

Kunnen we niet zelf nog een foto maken op de extra avond (die we hopelijk wel gaan plannen! Wat vinden jullie?) en die dan bij de jaarbundelcie inleveren?

Ik hoop het...

Vanavond zal het eenzaam en stil zijn... :cry: Maar ja, zoals Bonhoeffer al zei, alle christelijke gemeenschap die we wel hebben mogen ervaren was genade. En daar ben ik dankbaar voor.

Cnior schreef: Kunnen we niet zelf nog een foto maken op de extra avond (die we hopelijk wel gaan plannen! Wat vinden jullie?) en die dan bij de jaarbundelcie inleveren? Ik hoop het...

Er is vast wel iets met de fotografen van de jaarbundelcommissie te regelen... :wink:

agent_Fox_Mulder

Hebben jullie de biografie van Bethge over Bonhoeffer gelezen? Lijkt me best een leuk werk...

He, wat zijn dit voor NSB-praktijken? En nou heel snel naar het literatuur-topic, jongeman!

agent_Fox_Mulder schreef: Hebben jullie de biografie van Bethge over Bonhoeffer gelezen? Lijkt me best een leuk werk...

jep. superinteressant, de levensgeschiedenis van die man. zeker wanneer je de verschillende werken van de beste man leest, is het goed te beseffen dat hij in korte tijd een enorme ontwikkeling doormaakt van liberale theologie naar... niet liberale theologie. verder vond ik het mooi om te lezen over zijn radicale levenswijze.
absolute aanrader.

Cnior schreef: (...) de extra avond (die we hopelijk wel gaan plannen! Wat vinden jullie?) (...) Ik hoop het...

Ik ben vóór een extra avond, al dan niet met Bonhoefferiaanse inhoud!