Animal

Beste dispuutgenoten,

Ik kan helaas niet meerdere exemplaren van Navolging met korting krijgen. Dus moeten de mensen die hem willen hebben, daar zelf voor zorgen.

Dit topic is bedoeld om over ons dispuut te praten. Ik zal zelf maar beginnen met een (late) reactie op afgelopen dinsdag:

Het eten was echt heerlijk, vooral de :?:Boboti:?: ! Antuma, bedankt hè! Verder vond ik de film indrukwekkend en de naborrel gezellig (ik heb wel de sigaren gemist :wink: ).

Ik heb een exemplaar van Navolging. Als iemand die wil lenen geeft hij of zij maar een gil.

jammer dat het met die korting niet lukt. Dan koop ik hem zelf wel bij de Riemer ofzo.

Koos, bedankt voor het aanbod. Er is vast iemand die er van gebruik gaat maken. Zelf wil ik het boek graag kopen, om mijn boekencollectie wat te vergroten. Wat vond je er trouwens van, Koos?

agent_Fox_Mulder

Jullie kunnen het aan iedereen van Regio Rood vragen, we hebben hem namelijk vorig jaar behandeld op BK

Neem es contact op met uw collegastudenten in Kampen. Die hebben vast wel 10 exemplaren tweedehands te koop liggen voor 2 eurootjes per stuk.

studer schreef: Neem es contact op met uw collegastudenten in Kampen. Die hebben vast wel 10 exemplaren tweedehands te koop liggen voor 2 eurootjes per stuk.

Dat zou super zijn! Hé, EJ en Antuma, kunnen jullie hier achter aan gaan??? Ik ben namelijk bijna helemaal blut!

Wanneer komt de mailing trouwens?

Hoewel ik me afvraag of Kamper studenten dit soort boeken massaal tegen dumpprijzen op de markt dumpen, zal ik es contact opnemen met mensen die ik daar ken. Studer, kun je zeggen hoe je aan deze informatie komt en wie ik hiervoor zou kunnen benaderen?

Antuma vertelde net dat hij morgen de mailing hoopt te sturen.

sorry Biezema

U draait 038-3312116 en vraagt naar een naam en nummer van iemand die "Mercurius" runt. Mocht u dat krijgen dan bent u voor de hele club in kannen en kruiken.

Vanwege een vreemde tijdsplanning heb ik vandaag geen mail kunnen sturen. Daar ik morgen nog even de UB in duik, hoop ik dan ook uw allen een mail te kunnen sturen.
Geduld geduld geduld... Voor de vakantie heeft iedereen iets in de electronische mailbox...

Steef schreef: Vanwege een vreemde tijdsplanning heb ik vandaag geen mail kunnen sturen. Daar ik morgen nog even de UB in duik, hoop ik dan ook uw allen een mail te kunnen sturen. Geduld geduld geduld... Voor de vakantie heeft iedereen iets in de electronische mailbox...

Vreemde tijdsplanning.... :lol:

Voor de vakantie 'iets' in mijn mailbox, tja, das niet zo moeilijk. :wink:

Is er al gebeld naar die man van "mercurius"? Het zou fijn zijn als we die boeken niet te laat in huis hebben. Zelfs over 12 pagina's doe ik nog wel een poosje... (met bijbel en aantekeningen erbij enzo... :))

Egbert-Jan heeft twee dagen geleden contact gehad met Mercurius. Het probleem is dat Navolging een interessant boek is dat niet heel erg veel wordt aangeboden. Hij zou nog contact opnemen met Egbert-Jan maar daar heb ik verder niets meer van gehoord... Maar zoals gezegd in de mail, het is ook mogelijk om het hoofdstuk te laten kopieren.

Prima, doe mij dan maar zo'n kopie voor deze keer.

Oh, en voor iedereen van het dispuut:
Fijne kerst en een toffe jaarwisseling!!!

Oh, wanneer gaan we naar Frieschepalen?

Nog enkele aanvullingen op de mail van Antuma:
Bij de volgende avond zal ook ds. Huttenga aanwezig zijn.
Zeer aan te raden stof ter lezing is "Genade is een risico" geschreven door Charles R. Swindoll.

EJ schreef: Bij de volgende avond zal ook ds. Huttenga aanwezig zijn.

Moet ik mijn kamer dan ook extra opruimen? :wink:

En ook ik zeg: Een goede kerst, jaarwisseling en vakantie gewenst!

Er wordt toch niet vanuit gegaan dat er bij mij gegeten gaat worden? Want daar heb ik niet zoveel trek in... Tenzij Antuma 3 schalen boboti van huis meeneemt (die mogen bij mij nog wel even de oven in) :wink:

Ik vind het eigenlijk wel een superleuk idee om weer samen met elkaar te eten. Dat houdt de sfeer er in. We kunnen natuurlijk altijd chinees bestellen. Scheelt veel kookwerk en afwas.
Wie is voor? Eventueel wil ik ook wel koken, om even in mijn stereotype rol te stappen als enige vrouw.

Ik ben voor... Wat mij betreft mag je dan ook wel bestellen hoor Dorien... ;)

Cnior schreef: Ik vind het eigenlijk wel een superleuk idee om weer samen met elkaar te eten. Dat houdt de sfeer er in.

Dat was anders ook wel gelukt hoor :wink: . Maar ik vind het ook een goed idee, mits:

We kunnen natuurlijk altijd chinees bestellen. Scheelt veel kookwerk en afwas.
Wie is voor? Eventueel wil ik ook wel koken, om even in mijn stereotype rol te stappen als enige vrouw.

Ik ben voor. Als je echt graag wil koken mag dat, maar dan hebben we alsnog veel afwas, en ach, je mag ipv koken ook wel de hele avond iedereen bedienen met drankjes e.d. als je graag wilt benadrukken dat je de enige vrouw bent... :D

:) Wat mij betreft halen we dan chinees. Dat vind ik heerlijk. Koken voor mannen kan altijd nog. Ik denk dat ik i.p.v. de hele avond drankjes te serveren mezelf ga promoten als enige vrouw door overtuigende wijsheden ten toon te spreiden ;) (Steef, dan moet ik wel eerst dat Bonhoefferboekje krijgen, anders valt er weinig ten toon te spreiden. Tijssen moet toch nog m'n videorecorder terugbrengen...)

Ok, deal. Zullen we zeggen: 18.00 uur bij mij? Voordat iedereen er is, kunnen we niet bestellen, en voordat we dan het eten hebben, het eten ophebben en kunnen beginnen, zijn we al een heel eind verder...

Of moet ik dit soort dingen aan de dispuutsleiders overlaten? :oops: