Marte schreef:
P.s. Mocht u eerst nog een beter beeld van mij willen of het o zo mooie Beijum willen komen bewonderen onder het genot van koffie/thee, doe dan ook vooral een appje! :)

Marte doesn't hospiteer for you, you hospiteer for Marte

MuntChris schreef:

Dag dag GSV!

Ik ben Henk Kamerman, studeer Wiskunde op de rug en muziek aan het conservatorium, en ben van het prachtige jaarverband Rez Rychaedron.
Ik houd van muziek, puzzeltjes, een diep gesprek, en van heel vaak en heel hard lachen.

Omdat ik 2 studies doe is het handig als ik kan inkorten op mijn reistijd, en zodat ik ook nog savonds weer trombone kan gaan spelen op het conservatorium (dat hoeft dus niet thuis hoor haha, wees niet bang)

Maar als iemand een kamer vrij heeft en een huisgenootje zoekt, stuur me dan graag een appje!

Alvast bedankt,
Henk

06 10381839

Bumpje :)
Ben nog steeds op zoek, liefst iets in de buurt van het station.
Suggesties zijn altijd welkom!

Christel schreef:

Lieve GSV,

In Huize Noodgeval (parel 112) komt vanaf 1 juni tijdelijk een kamer vrij. Ik mag namelijk tijdelijk emigreren naar Malawi voor 7 maanden. Ik zoek dus een onderhuurder die van 1 juni tot 1 januari in mijn kamer wil wonen. Dit is de galerijkamer van 12m2. Helaas is er geen huurtoeslag meer omdat ik straks ben afgestudeerd. De huur is 293 per maand incl. Ook hebben wij een grote gezamenlijke woonkamer wat super chill is. Mijn meubels blijven er in staan dus die hoef je ook niet meer aan te schaffen.
App maar voor vragen of foto's.
pre is wel dat je plantjes levend kan houden.

Groetjes Kristel Sturrus
(0648115519)

Bump

Eva Spoelstra

Hoi! Ik ben Eva en ben 18 jaar. Na de zomervakantie ga ik Pedagogische wetenschappen studeren in het mooie Groningen en natuurlijk wil ik graag lid worden van de GSV! Omdat ik heel graag een kamer wil voor het novitiaat begint, plaats ik hier vast een oproep: wie heeft er rond die tijd plek voor een gezellige nieuwe huisgenoot of heeft voor mij een gouden tip? Je kunt mij bellen (0627445991) of mailen (eva@spoelstra.net). Alvast super bedankt! Groetjes, Eva

Dag lieve GSV, dat is alweer even geleden! Ik hoop dat u allemaal een geslaagd lustrum heeft gehad en nu even tijd heeft om bij te komen.

Voor het geval u niet (meer) weet wie ik ben: ik ben Renée, ik ben in 2020 bij de GSV gekomen, heb afgelopen jaar een tussenjaar gehad en ga aankomend studiejaar weer verder met de studie pedagogische wetenschappen in Gro (alsof alle pw studenten nu opzoek zijn naar een kamer, wat grappig). Vandaar ook dat u me afgelopen jaar niet of nauwelijks heeft gezien.

Van Enschede naar Groningen reizen kost me toch wat meer tijd dan me lief is en daarom ben ik wederom opzoek naar een kamer in het hoge noorden! Ik ben helaas niet zo'n feestbeest maar een huis waar regelmatig samen wordt gegeten, of andere dingen worden ondernomen, lijkt me erg gezellig. Een kamer voor op de lange termijn en onder de €400 zou helemaal top zijn.

Mocht u iets weten, advies hebben of gewoon een praatje willen maken: stuur me vooral een appje! Het lijkt me leuk u binnenkort weer te zien en te spreken :)

Groetjes,
Renée (06-57242837)

Eslivandieren

Ha GSV!

Er komt een kamer vrij in ons huis. App mij als je geïnteresseerd bent of als je foto’s wil zien!

Meer info:
Vanaf 1 juli zijn wij opzoek naar een nieuw huisgenootje! Wij wonen aan de Rijnstraat, dit is op 2 min fietsen van het station en met 7 min fietsen sta je op de grote markt. Ook de Plus en Aldi zijn om de hoek en het stadspark is op loopafstand!

Wij zijn een gezellig huis, hebben geen vaste huisavond, maar vinden het altijd leuk om met elkaar koffie te drinken, te eten of te borrelen.
Ook zijn wij lid bij verschillende verenigingen! 🙂

De kamer is ong. 16 m2 en kost 365 incl per maand. Je hebt een eigen wasbak en inbouwkast. We delen de badkamer en keuken met z’n vieren. Ook hebben we een mini gk en een balkon!

Mocht het je leuk lijken om hier te komen wonen, app mij dan met een leuk berichtje (0611969737) en wie weet zien we jou op de hospi zondag 12 juni!

Liefs,
Esli van Dieren
Annamijn Seinen
Ilse Kortenoeven

Dag dag toppers van de GSV!

U heeft vast al vernomen dat ik nog in het ouderlijk huis woon in Assen. Nou hebben mijn ouders afgelopen week besloten te verhuizen. Dit gaan ze doen naar een huis die precies genoeg kamers heeft voor: niet mij. Ofwel, ik zoek ineens een kamer waar ik voor 15 juli in kan.
Heeft u een kamer vrij, of een van uw kennissen, vrienden, enz. Ik hoor het erg graag!

Dit is geen tijd om eisen te gaan stellen, maar dit is hoe uw kamer pluspunten verdient:

• huur onder €400 (extra pluspunt voor onder 300)
  • in de buurt van het hoofdstation
  • als ik er tussen nu en 15 juli in kan, dat is opzich wel handig haha
  • als ik niet binnen een jaar weer hoef te verhuizen
    (kamers die niet aan de pluspunten voldoen zijn altijd geschikt om in ieder geval te overwegen, ik hoor het graag!)

info over kamers, andere verwante tips, e.d. mogen naar
06 10381839 of naar
kamermanhenk@gmail .com

Alvast bedankt!
Groeten Henk

tl;dr
Henk is over 7 week dakloos, opzich slaapt een kamer wel fijn

Hoi allemaal,

Mijn kamer komt tijdelijk vrij van begin/half september tot eind januari, omdat ik op stage ga. Hij is 18m2, heeft heerlijk veel lichtinval en heeft een topligging t.o.v. alles; ik heb uitzicht op de Jumbo en ik zit precies tussen Vinky en soos in. 5 minuutjes fietsen van de UB en maximaal 10 naar het Zernike. Daarnaast kun je Sinterklaas vanuit je kamer binnen zien varen in december! Dikke winst. Ik woon hier al 3 jaar heel content. Het huis bestaat uit nog 2 christelijke meiden. Lisette (24) werkt en Rozemarijn (19) studeert en doet een Honors programma. Het is dus een relatief rustig huis. Iedereen doet zijn eigen ding, maar er wordt wel gezellig samen een theetje gedaan of bijgekletst tijdens het koken. De huur is 385, - incl. internet en TV per maand. Lijkt het je wat? Dan mag je mij altijd een berichtje sturen om te komen kijken naar de rest van het huis.

Groetjes,
Manita Bol
0628328405
beschrijving
beschrijving

Een oproep vanuit de Oosterkerk:

TIJDELIJKE HUURDER(S) GEZOCHT
In afwachting van de zoektocht naar een nieuwe predikant wordt een woning van de Oosterkerk aan de Van Loghemstraat op dit moment niet bewoond. Er is daarom ruimte om deze woning tijdelijk te verhuren aan één of twee vrouwelijke studenten totdat er een nieuwe predikant is gevonden. Daarbij willen we de woning ook tijdelijk beschikbaar stellen voor een moeder met kind(eren) die uit Oekraïne zijn gevlucht, om zo als Oosterkerk ook op deze manier een concrete bijdrage te leveren.

Uiteraard willen we dit binnen de kaders doen die de overheid daarin heeft gesteld. Ook willen we als kerk de juiste begeleiding kunnen bieden, in samenwerking met de bestaande instanties.

Om dit mogelijk te maken zijn we daarom op zoek naar één of twee vrouwelijke studenten/jongeren die als hoofdhuurder geïnteresseerd zouden zijn om de woning tijdelijk te huren van de Oosterkerk. Huurprijs is in overleg en passend bij het budget van studenten/jongeren en de korte opzegtermijn. Voorkeur gaat uit naar leden van de Oosterkerk of een andere kerk in Groningen.

Naast de bewoning door de hoofdhuurder(s) zal er dus nog ruimte zijn voor een moeder met kind(eren) die naar Nederland zijn gevlucht. Van de hoofdhuurder('s) wordt gevraagd om als eerste contact op te treden voor de andere bewoners in het huis, maar de begeleiding van de mensen uit Oekraïne zal worden verzorgd door de daarvoor bekende instanties in Groningen en leden van de Oosterkerk.

Ben of ken jij iemand die geïnteresseerd is? Je kunt appen of bellen met Johan Douma (06-31037641).

Reneeduns schreef:

Dag lieve GSV, dat is alweer even geleden! Ik hoop dat u allemaal een geslaagd lustrum heeft gehad en nu even tijd heeft om bij te komen.

Voor het geval u niet (meer) weet wie ik ben: ik ben Renée, ik ben in 2020 bij de GSV gekomen, heb afgelopen jaar een tussenjaar gehad en ga aankomend studiejaar weer verder met de studie pedagogische wetenschappen in Gro (alsof alle pw studenten nu opzoek zijn naar een kamer, wat grappig). Vandaar ook dat u me afgelopen jaar niet of nauwelijks heeft gezien.

Van Enschede naar Groningen reizen kost me toch wat meer tijd dan me lief is en daarom ben ik wederom opzoek naar een kamer in het hoge noorden! Ik ben helaas niet zo'n feestbeest maar een huis waar regelmatig samen wordt gegeten, of andere dingen worden ondernomen, lijkt me erg gezellig. Een kamer voor op de lange termijn en onder de €400 zou helemaal top zijn.

Mocht u iets weten, advies hebben of gewoon een praatje willen maken: stuur me vooral een appje! Het lijkt me leuk u binnenkort weer te zien en te spreken :)

Groetjes,
Renée (06-57242837)

Bump!

DavidGoliath

Ha GSV,

Omdat ik twee maanden op reis ga ben ik zoek naar iemand die mijn appartement volledig gemeubileerd wil onderhuren in augustus en september. Ideaal voor iemand die bijvoorbeeld net start met studeren.

Dit zijn de perks:

• 35m2
  • Appartement dat nog geen twee jaar oud is
  • Bonenkoffie automaat
  • Uitzicht vanuit de slaapkamer op de Martinitoren
  • Gratis sportschool met sauna in het complex aanwezig
  • Studieplek/werkplek met uitzicht op het Reitdiep
  • Chill vlonder aanwezig voor het gebouw aan het Reitdiep
  • Xbox
  • Alles inclusief

Het appartement zit in de Woldring Locatie aan de Friesestraatweg.

Als je geïnteresseerd ben stuur me dan even een appje op 06-34891296.