+47
Bramkema
Wie zoekt een huisgenoot of weet een kamer?
Ik ben Bram Alkema uit Zwolle en ga waarschijnlijk lid worden van de GSV en rechten studeren, maar moet nog eerst eindexamen doen. Het lijkt mij gezellig om in een GSV of christelijk studentenhuis te wonen. Denken jullie met me mee? Je kan mij appen op +31 6 12690930, ook voor handige tips.(Ik sta al ingeschreven bij Room)
Groeten en hopelijk zie ik jullie in augustus,
Bram Alkema
Hee hoi!
Ik ben Elise, word in juli 19 en start volgend jaar aan mijn tweede jaar van de academische pabo in Groningen! Het contract van mijn kamer in de Prunus verloopt binnenkort waardoor ik opzoek ben naar een nieuw plekje.
Volgend jaar wil ik graag lid worden van GSV en het lijkt me superleuk om met andere gsv’ers of christenen in een huis te wonen.
In mijn vrije tijd maak ik graag muziek en klets ik bij met vriendinnen.
Het lijkt mij hartstikke leuk om bij iemand in te trekken dus mocht je iets hebben of iemand kennen, laat t vooral weten!
Je mag appen of bellen naar 0625132485!
Liefs Elise🫶🏻

Hoi GSV!
Ik ben Lydia Gunnink, ik ben 18 jaar en zit in vwo 6. Ik hoop na de zomer lid te worden van de GSV. Ik heb erg genoten van de open soos, het lijkt me daarom leuk om in Groningen ook op kamers te gaan. Mocht je iets weten over kamers die vrijkomen, dan mag je me altijd een appje/berichtje sturen.
Mijn telefoonnummer is: 0617146014
Mijn e-mail is: lydiagunnink8@gmail.com
Groetjes,
Lydia Gunnink (Gannoes' zusje)
Hoiii
Ik ben Linde, 18 jaar en studeer filosofie. Ben van plan om volgend jaar lid te worden van de Gsv, waar ik nu al naar uit kijk!!
Ik woon nu zelf al een paar maanden in de stad en heb het er erg naar mijn zin, helaas moet ik verhuizen en ben op zoek naar een gezellig huis met niet al teveel verplichtingen maar wel leuke gezelligheid! Met GSv’ers of anderen christenen lijkt me erg mooi en fijn!
Als jullie iets weten of iemand kennen die iets meer weet zou super zijn, appen of bellen kan naar 0625488454
Liefs Linde
Beste mooie mannelijke kamer zoeker,
Per 1 juli komen er aan de coendersweg 8a twee kamers vrij op zolder (met mogelijkheid op doorschuiven), beide hebben een oppervlakte van 12m² waarvan 1 met een wasbak. (€380 p/kamer incl.) In overleg kan er meubulair overgenomen worden.
In ons hechte 5 persoonse heren huis hebben wij een GK gecombineerd met een keuken waar wel altijd iemand te vinden is voor een gezellig praatje. Ook het borrelen mag bij ons zeker niet ontbreken, in de zomermaanden zitten wij dan af en toe tot vaak gezellig op ons balkon of voor het huis de pilsen (bijv. voor de soos avond aan).
Informatie op een rijtje:
Gezamelijke douche en toilet, wasmachine, vaatwasser, 2 ijskasten, magnetron, boven en beneden balkon, koffiezet apparaat en een VOC vlag
Ben jij opzoek naar een huis en ben je geinteresseerd en wil je de foto's zien, stuur mij dan een appje en vertel wat over je zelf. +31 6 25343331 Luuk te Rietstap (info over de hospi zal nog later komen)
Groetjes,
-Luuk te Rietstap
-Joel (chow) Noppers
-Ruben Buffinga
-
De hospi zal plaatsvinden op 10 juni, houd deze datum vooral vrij. En mocht u meerderjarig zijn, neem dan een likeur mee die u omschrijft met een mooi verhaaltje er bij.
Tot dan!