roelleesselink

Namens de familie Stephanus:

Op een prachtige locatie nabij het stadspark en het centrum van Groningen woning te huur (Illegaliteitslaan 152). Deze maisonnette heeft op de 1ste etage een woonkamer inclusief balkon op het westen en een aparte keuken. Op de begaande grond zijn 2 slaapkamers, een badkamer en een toegang naar de berging. De woning is gemeubileerd. De huurprijs is €1150,- inclusief gas, water, licht en internet. Op verzoek kan de woning ook kaal worden verhuurd voor een bedrag van €825,-

Voor informatie kunt u contact opnemen met Stephanus: 0655007711

Bij Marten en mij komt er een kamer vrij!

Het gaat om een kamer in de Reigerflat, beter bekend als de rooie, in de galerijkamer. Het is zo'n 13m2 groot, waarvoor je ongeveer €220,- huur inclusief voor betaalt (maar daar gaat nog huursubsidie van af). Daarnaast alle luxe die Vinkhuizen maar te bieden heeft.

De kamer komt vrij vanaf oktober. Bij interesse kan je mij appen, mijn nummer is 0625501484

roelleesselink schreef:

Namens de familie Stephanus:

Op een prachtige locatie nabij het stadspark en het centrum van Groningen woning te huur (Illegaliteitslaan 152). Deze maisonnette heeft op de 1ste etage een woonkamer inclusief balkon op het westen en een aparte keuken. Op de begaande grond zijn 2 slaapkamers, een badkamer en een toegang naar de berging. De woning is gemeubileerd. De huurprijs is €1150,- inclusief gas, water, licht en internet. Op verzoek kan de woning ook kaal worden verhuurd voor een bedrag van €825,-

Voor informatie kunt u contact opnemen met Stephanus: 0655007711

Ik ben van plan hierin te gaan. Hiervoor zoek ik nog 1 iemand als huisgenoot. Je krijgt een hele chille woonlocatie, rustige buurt, een appartement van alle gemakken voorzien, een huisgenoot die overdag altijd weg is en een hele chille huisbaas. Naast dat het volledig gemeubileerd is (en evt. kan blijven) kun je er ook direct in. De huurprijs is redelijk hoog, echter wil ik met mijn burgerloon wel meer dan de helft betalen voor de iets grotere kamer. Mocht je interesse hebben of een keer willen kijken hoor ik het wel.

Groet,
Siepel
06 24687662

Edit: de prijs is aanzienlijk gedaald. Mocht je daardoor wel interesse hebben hoor ik het wel.

LauraFrancke

Beste kamerzoekers,

In ons huis aan turkooisstraat 33 is een kamer vrijgekomen. Het gaat om de zolderkamer van 16m2 en de huur is 350 euro. Samen met 4 anderen huisgenoten deel je badkamer, keuken, woonkamer en tuin met schuur. interesse in de kamer stuur dan berichtje naar mij 06-20152243.

Groetjes,
Laura

Hoi,

Maurits gaat in oktober eindelijk weg. Dit heugelijke feit resulteert in een beschikbare kamer aan de Aquamarijnstraat 449 vanaf 1 oktober. Het is de grote kamer (26 m2 ongeveer) maar het wordt wel gebruikt als huiskamer. Je betaalt ongeveer 265 euro per maand maar misschien minder als we huursubsidie kunnen regelen. Voor dat luttele bedrag krijg je een kamer op een prachtige locatie, onwaarschijnlijk leuke huisgenoten, gezellige omgeving en een TV met Playstation.
Mocht je interesse hebben, app maar naar 0646514994.

Groetjes

milourenkema

Hey GSV,

Vanaf januari ben ik op zoek naar een kamer. Mocht iemand iets weten, stuur me dan vooral even een berichtje! :)

(0683325013)

Groetjes Milou

Marianneweitkamp

Lieve GSV,
Vanaf december/januari ben ik helaas weer kamerloos. Dus mocht je iets weten, dan hoor ik het graag! :)

Liefs Marianne

Lieve GSV,

Ik ben op dit moment niet kamerloos, maar wel op zoek naar een nieuwe kamer. Als iemand nog iets weet, laat het maar weten!

Wilmar

0623542392