Hai,

Ik zit net zoals mijn jaarverbandgenootje boven mij in een lastige situatie. Ik kan namelijk maar tot februari in mijn kamertje aan de aqua verblijven. Dus als iemand via via wat weet, of als je zelf op zoek bent naar een nieuwe huisgenoot, stuur me een appje! 0623359265

Wietske Visser

Namens Ameer plaats ik dit kameraanbod:

Per 1 november zijn we opzoek naar een gezellige huisgenote (v), voor een kamer (16m2)!

Er komt een mooie kamer vrij in ons huis aan de Raddijsstraat. Dit ligt net achter station noord, je bent binnen 7 minuten fietsen op de grote markt, en binnen 5 minuten op Zernike. Ook zitten de Albert Heijn en Lidl om de hoek.

De kamer is 16m2 groot, en je hebt de keuken en de wc om de hoek, ideaal! Alle faciliteiten deel je met ons, inclusief ons geliefde balkon. Je komt samen te wonen met een meisje en een jongen, en we vinden het gezellig om af en toe een drankje samen te doen.

De kosten zijn €245,- exc. g/w/l je komt maandelijks ongeveer uit op €320 incl. (met servicekosten)

Lijkt het je leuk om bij ons te komen te wonen? Stuur mij dan een bericht via Whatsapp (0657655005) met een leuk verhaaltje over jezelf, en wie weet nodigen we je uit voor onze hospi!

Nynke de Graaf

Hallo GSV!

Na even in Lille gestudeerd te hebben, ben ik van plan om eind december (voor de kerst) weer weder te keren naar mijn geliefde geboortestad Groningen,en dus ben ik weer op kamerjacht. Ik zoek een kamer voor onbepaalde tijd die per januari/februari (liefst januari) vrijkomt. Heb je een kamer die dan vrijkomt of een tip, dan hoor ik het graag!

Groetjes!

Hoi vrouwelijke kamerzoekers!

Woensdag (12 dec) vertrek ik weer voor twee maanden naar het mooi grijze Belfast en is mijn kamer beschikbaar voor onderhuur. Het is de balkonkamer in de Saffierflat, je hebt Marjan en Jorieke als huisgenootjes (superleuk!!) en het is niet duur: €236 incl alles. Voor het deel van de maand december is het zelfs nog wat minder, aangezien we voor die maand huursubsidie hebben.

Ik blijf in principe 2 maand weg, maar het zou ook iets langer kunnen zijn, afhankelijk van het onderzoek.

Stuur me maar een berichtje als je vragen hebt of geïnteresseerd bent!

Groetjes
Hanneke

Hallo beste GSV'ers,

Ik zit nu op een erg leuke kamer aan de Saffier, maar deze zal ik binnenkort helaas moeten verlaten.
Vanaf februari heb ik een nieuwe kamer nodig en een paar leuke huisgenoten erbij is nooit weg. Met mij erbij heb je een sociale, sportieve gast in zijn derde studiejaar (WO Economics & Business Economics) en die graag helpt met schoonmaken.

Komt er dus bij jou of bekenden binnenkort (tussen nu en maart) een kamer vrij (bij voorkeur in Vinkhuizen), dan hoor ik graag van je!

Groeten,
Boaz
06 27559760 | boazpilon@solcon.nl

Daan Hulzebosch

Hé GSV,

Ook ik ben vanaf 1 februari '19 kamerloos en zoek ook naar een kamer. Locatie maakt niet zoveel uit, het liefst niet in beijum/lewenborg. Net zoals de meeste op dinsdagavond weg en ook voor sport. Als iemand nog een plekje vrij heeft hoor ik het graag!

Daan
06-21415181: appje sturen of bellen kan altijd :)
mail: daanhulzebosch@live.nl

Lijkt alsof je telefoonnummer te kort is

06-21415181>tessabos1 schreef:

Lijkt alsof je telefoonnummer te kort is

06-21415181 // vanuit Daan's profiel

Arnoutlieffijn

Arnoutlieffijn schreef:

Ja hallo daar,

Ik ben inmiddels niet meer noviet Lieffijn en nu pre-amice Lieffijn, en ik zoek nog een kamer. Ik was eerst van plan om te gaan reizen maar nu ik de sfeer binnen GSV heb geproefd heb ik besloten dat een kamer toch wel erg handig is. Ik ben een gezellige jongen, sociaal, maar het allerbelangrijkste, ik neem een tosti ijzer mee. Dus als je nog een huisgenoot nodig hebt (ook al is die kans klein) stuur me even een appje (0636508554) of ook als je wilt aanbieden dat ik af en toe bij je kan blijven slapen zou ik het op prijs stellen als je dat kan doen.
Groetjeeeeees,
Arnout

Omdat dit inmiddels al heel lang geleden is, wilde ik nog graag even herhalen dat ik nog op zoek ben. Dus als er nog een plekkie vrijkomt in uw huis, ik ben nog beschikbaar! Tosti-ijzer komt nog steeds mee. Win-win. Je kan natuurlijk ook iemand uit je huis schoppen voor mij, want tja. Tosti-ijzer.
Groetjes thuis

Hoi!

In februari ga ik voor 5 maanden stage lopen in het buitenland en daarom ben ik op zoek naar iemand (v) die in die periode (februari - juli) in mijn kamer kan.
Het huis is aan de Jupiterstraat in Paddepoel. De kamer is ongeveer 15m2, heeft een eigen wasbak en is gemeubileerd. Hij kost ongeveer €320,- inclusief g/w/e. De badkamer en het toilet deel je met 4 anderen (v) en de keuken met 3.
Het is 5 minuten fietsen naar Zernike en met 15 minuten ben je in het centrum. Ook zit er om de hoek een winkelcentrum waar van alles en nog wat te vinden is.

Ben jij, of ken jij iemand die geïnteresseerd is? Laat het weten door me even een berichtje te sturen!

Groetjes,
Aniek
0647420021

Nynke de Graaf

Nynke de Graaf schreef:

Hallo GSV!

Na even in Lille gestudeerd te hebben, ben ik van plan om eind december (voor de kerst) weer weder te keren naar mijn geliefde geboortestad Groningen,en dus ben ik weer op kamerjacht. Ik zoek een kamer voor onbepaalde tijd die per januari/februari (liefst januari) vrijkomt. Heb je een kamer die dan vrijkomt of een tip, dan hoor ik het graag!

Groetjes!

Naast kamernet en de OCSG-kamervinder te stalken leek het mij ook handig om Arnout even na te doen. Bij mij komt er geen tosti-ijzer mee, maar kan ik u wel culinaire hoogstandjes met ingrediënten waar u misschien nog nooit van gehoord heeft voorzetten. Ook weet ik uw eventuele planten in leven te houden. A capella huiskamerconcerten behoren ook tot de mogelijkheden, zelfs als u geen huiskamer heeft, net als spontane activiteiten op de meest onmogelijke (of gewoon normale) tijdstippen. Overigens heb ik wel een blender om mee te nemen. En een gitaar. En een avocadoplant. Enfin, u snapt m'n punt. Ik zoek een kamer. Denkt u alstublieft aan mij.

Hoi!

In ons huis aan de Diephuisstraat komt per 1 maart een kamer vrij! De kamer is 14m2 groot en de huurprijs bedraagt €300,- inclusief.

Je komt samen te wonen met mij en 2 mannen. Om een scheve verdeling te voorkomen, gaat onze voorkeur uit naar een vrouw.

Lijkt jou dit iets? Stuur dan een appje naar: 06-57349734.

jolienschuurman

Hooi,

Vanaf maart komt in ons huis een kamer vrij, het gaat om de galerijkamer in de rode flat in Vinkhuizen. Je woont dan samen met mij en mijn huisgenootje Naomi Mulder (zusje van Simone).

Ik zelf hoop dit jaar mijn bachelor te halen en zal daarna verhuizen. Dus vanaf waarschijnlijk juli komt er nog een kamer vrij, die je in overleg met Naomi kan vullen.

We zijn verder een rustig schoon huis, en eten af en toe samen.

Huur is 250 en waarschijnlijk gaat er nog huurtoeslag af.

App maar als je geïnteresseerd bent: 0637232016

Arnoutlieffijn

Dat nummer is van iemand die niet bepaald veel op jou lijkt. Volgens mij moet de laatste 7 een 6 zijn :)

Hoi GSV,
Ik kreeg van een studiegenootje de vraag om dit kamer-aanbod te delen:

Moeshoes zoekt een nieuwe mannelijke huisgenoot! (Dutch only)

Zou je het leuk vinden om in een sociaal en hecht studentenhuis te wonen waar ruimte is voor verdieping en geloof? In ons gezellige huis dichtbij het Noorderplantsoen komt en kamer vrij en daarvoor zoeken we per 1 april een nieuwe huisgenoot. We delen met z’n achten een woonkamer, keuken en een grote tuin waar we in de zomer vaak chillen. We hebben iedere week op maandag een huisavond, gaan twee keer per jaar op huisweekend en organiseren ons jaarlijkse huisfeest (hopelijk). De kamer die vrij komt is 12m2 en kost €256,- inclusief.

We zoeken een man die nog minimaal 3 jaar studeert aan de Hanze of RUG en graag in een actief huis wil wonen. Daarnaast is het belangrijk dat je maandagavond aanwezig kunt zijn op de huisavonden en dat je geen lid bent van NSG. Dus heb jij affiniteit met het geloof en zou je ons huis graag willen versterken? Stuur een PB naar Esther en wie weet zien we je terug op onze hospiteeravond op 11 maart!

Liefs,
Anne, Niels, Timon, Lieneke, Jesse, Laurens, Mirthe en Esther
https://www.facebook.com/esther.hulzebosch/posts/2055516124533367

Groet'n

Moeshoes, iets voor jou Jan Willem?

Tonic schreef:

en dat je geen lid bent van NSG.

Interessante voorwaarde

Nynke de Graaf

Nynke de Graaf schreef:

Nynke de Graaf schreef:

Hallo GSV!

Groetjes!

Naast kamernet en de OCSG-kamervinder te stalken leek het mij ook handig om Arnout even na te doen. Bij mij komt er geen tosti-ijzer mee, maar kan ik u wel culinaire hoogstandjes met ingrediënten waar u misschien nog nooit van gehoord heeft voorzetten. Ook weet ik uw eventuele planten in leven te houden. A capella huiskamerconcerten behoren ook tot de mogelijkheden, zelfs als u geen huiskamer heeft, net als spontane activiteiten op de meest onmogelijke (of gewoon normale) tijdstippen. Overigens heb ik wel een blender om mee te nemen. En een gitaar. En een avocadoplant. Enfin, u snapt m'n punt. Ik zoek een kamer. Denkt u alstublieft aan mij.

Na twee maanden actief zoeken en vanavond weer een teleurstellend bericht over m'n 22e hospi te hebben ontvangen, wil ik toch nog even mededelen dat ik nog steeds naar een kamer op zoek ben en het duidelijk nog niet echt wil lukken. Ik zou het daarom echt chill vinden als je even appt ofzo als je weet dat er ergens iets vrijkomt, ook al is het niet je eigen huis. Ik begin m'n ouderlijk huis namelijk weer een klein beetje beu te worden, ook al is het goedkoop. Tevens zijn m'n gitaarskills inmiddels zo geüpgraded dat de a capella huiskamerconcerten zelfs al wel muzikaal begeleide concerten kunnen worden (en heeft m'n avocadoplant iets van vier nieuwe blaadjes :)).

TLDR; help, twaars zoekt kamer.

NienkeBraam

Vanaf 1 april woon ik ergens anders dus ik heb zojuist op OCSG-kamervinder dit bericht geplaatst.

Hallo kamerzoekende vrouwen!

Vanaf 1 april a.s. zoek ik een nieuwe bewoonster voor mijn huidige kamer. Het gaat om de galerijkamer van de reigerflat in Vinkhuizen.
Je krijgt een kamer

• van ongeveer 12m2 met een wastafel en met veel daglicht,
  • in een rustig en schoon huis,
  • op 5 minuten fietsen vanaf het Zernike.
    Er is nu nog een huisgenootje met huursubsidie, dus de kamer kost nu nog minder dan 180 euro in de maand incl.

De enige verplichting die er is, is het schoonmaakrooster. Je woont samen met een oud-gsv'er en een nsg'er en het is fijn als je niet rookt en geen huisdieren hebt;).

Ben jij al wat verder in je studie en zoek je een kamer in een rustig en schoon huis? Dan is dit de plek voor jou!

https://www.facebook.com/groups/757847244238578/

Stuur me maar een appje als het je iets lijkt.

Arnoutlieffijn

NienkeBraam schreef:

Je krijgt een kamer

• van ongeveer 12m2 met een wastafel met veel daglicht,

Altijd handig, goed verlichte wastafels, toch?