amberwemekamp

Ha GSV,

Zoals u waarschijnlijk zelf ook wel weet is het momenteel niet bijzonder makkelijk om een kamer te vinden in Groningen, vooral voor internationale studenten kan dit nogal lastig zijn. Daarom bij deze een berichtje voor een klasgenoot/vriendin van me uit Berlijn: zij zit dit semester ook in Toulouse maar heeft nog geen kamer in Groningen voor het tweede semester van dit jaar. Dus mocht u iets weten over een kamer die vrijkomt van februari tot juli ongeveer (bijvoorbeeld van iemand die het 2e semester in het buitenland studeert) én beschikbaar is voor internationals, stuur me dan a.u.b. een appje.

Alvast bedankt, ook namens Lilja :)

sarenahulzebosch

Een teamgenoot van mij zoekt een onderhuurder voor haar appartementje aan de noorderstationsstraat. Je kan er per direct in tot en met april. De huur is ong 425eu, ze weet niet precies hoe groot het appartement is, maar als je interesse hebt kan ze waarschijnlijk wel foto's sturen.

Stuur mij maar een appje als je geïnteresseerd bent of iemand kent, dan breng ik je met haar in contact :)

Hee GSV! Zoals veel van jullie wel weten woon in al een poosje hier in Groningen, maaar helaas is dit maar tijdelijk en moet ik voor eind januari/begin februari deze kamer uit. Aangezien dagelijks op en neer reizen tussen Den Ham en Groningen erg veel gedoe is, ben ik op zoek naar een nieuwe kamer. Mocht je dus ergens iets horen over een kamer die vrijkomt of zelf een kamer vrij hebben, laat het me vooral weten :) Alvast bedankt!

Liefss, Marjon (0616367086)

suusvisscher

Ha GSV,

Zoals u misschien weet woon ik op het moment op kamers in Groningen. Helaas moet ik mijn kamer eind januari verlaten, vandaar dat ik dringend op zoek ben naar een nieuwe kamer! Terug naar Hilversum is namelijk geen optie :)

Heeft u of weet u een kamer die vanaf december/januari/februari vrijkomt, laat het mij dan alstublieft weten! Het zou mij ontzettend helpen, alvast bedankt :)

Groetjes,
Suus
0643919001

Ha GSV,

Vanaf 1 januari vertrek ik uit mijn studio aan de Celebesstraat. Nu mag ik van het verhuurbedrijf eerst zelf iemand aandragen voordat ze zelf op zoek gaan naar een nieuwe huurder. Dit is geen garantie dat je de woonruimte toegezegd krijgt, maar je hebt wel een best wel grote kans dat je het wordt. Verder kun je er huurtoeslag voor aanvragen dus wordt de prijs een stukje beter. :)

Ben je geïnteresseerd en/of wil je meer weten, stuur me dan een appje!

Groetjes,
Lyan
0634827581