Sabine schreef: Dit zijn ook echt weer van die spelletjes waar ik niet aan moet beginnen. Ik kan nog steeds niet de honderd halen...... En dat wil ik wel! :?

oeioei daar heb ik ook last van ja... met de amerikaanse versie kom ik ook niet veel verder.. wie weet lukt het wel in het italiaans of chinees! (denk aan je verborgen talenten sabine!)

hopsa, 106: biezema voorbij, nou die plag nog. Krijg je zere vingers van trouwens!

Ook leuk: met één vinger! :lol:
Level zeven is dan moeilijk te trekken (66).

Ik sta versteld van mezelf... 141!!!

Oei nog 14 onder Fleur: 127!

Waar blijft het Matchcarepersoneel?

116

Nou ik heb ook een poging gedaan....
ook 141! Nou Fleur, ik ga je nu nog eventjes verbeteren :)

de highscore direkt te bezichtigen: ;)

http://www.play4traffic.com/nl/toplist. ... L&adult=no
L1Rn4urAyA7aTEe

87

en ik heb ooit nog wel een typediploma gehaald. Ze zeiden al dat je slechter ging typen van computeren.... ;)

Nieuw (GSV) record en wel 143 (sorry fleur! :lol: )
Helaas niet door mijn persoon zoals vermeld staat, maar door Marloes!

L1Rn4urAyA7aTEe

En die Fleur maar oefenen om daar weer overheen te komen...

Alweer zo'n leuk spelletje! Ik snap niet wat sommige personen leuk vinden aan gevechtsspelletjes: dit is toch 10x zo leuk!!

Stieneke schreef: Alweer zo'n leuk spelletje! Ik snap niet wat sommige personen leuk vinden aan gevechtsspelletjes: dit is toch 10x zo leuk!!

Grote fout: iets te vaak 'leuk' gezegd...

En heb je wel een leuke score...?

ej Rossatron, heb je niet meer van dit soort spelletjes??? Beetje compitatief bezig zijn

Zodra ik meer heb hoor je er uiteraard meer van. Het is nu alleen verschrikkelijk druk en ik wil natuurlijk niet met mijn 'eigen' spelletjes meteen buiten de boot vallen. Maar ik houd het wereldwijde web in de gaten.

L1Rn4urAyA7aTEe

Hup Fleur, je kunt het!

Ik kom maar niet boven de 111 :cry:

Dat is beter als mijn (matige) 103