zo 75,... wat gaat ie na de 60 retesnel. :(
Krijg je een woord zoals: identification,.....tja zo'n typheld ben ik nie ;)

Animal schreef: Ik vind de engelse woorden ook makkelijker dan de nederlandse. Maar ik blijf proberen. Hebben jullie wel gezien dat ik GSVnet promoot in de topscorelijst voor Nederland?

Sta je hoger of lager dan die ATV'er? :)

Joachim Sickbock

Ik kom niet verder dan 47 (engels). Maar ik kreeg er wel een muis voor in mijn arm bij :)

Zo, da's moeilijk, zeg om in die topscoreslijst te komen. Staat er één met 2! :)

Geertsma schreef: [..] Sta je hoger of lager dan die ATV'er? :)

Helaas... iets eronder. Maar ik blijf oefenen!

hoe kom je uberhaupt in die lijst, ik heb mezelf nu 3 x verbeterd (100) en nog geen naam in de lijst

Hupsake boven die atv'er!

Hupsakee, boven die Henk... 110 :)

Houden we ook laptoptopscores (mooi woord btw) bij? In dat geval: 93!

Verder heb ik een tip: je kunt tot de dertig punten ook gewoon heel snel over je toetsen maaien. Voor een woord als 'acceleration' hoef je er alleen maar voor te zorgen dat alle letters in de juiste volgorde ingetoetst wordt. Welke letters ertussen geplaatst worden, zal het programma om het even zijn.

vet schreef: Houden we ook laptoptopscores (mooi woord btw) bij? In dat geval: 93! Verder heb ik een tip: je kunt tot de dertig punten ook gewoon heel snel over je toetsen maaien. Voor een woord als 'acceleration' hoef je er alleen maar voor te zorgen dat alle letters in de juiste volgorde ingetoetst wordt. Welke letters ertussen geplaatst worden, zal het programma om het even zijn.

En wat is daar het nut van??? Tot 30 kun je ook gewoon typen en ondertussen iets eten.......

vet schreef: Houden we ook laptoptopscores (mooi woord btw) bij? In dat geval: 93!

100!

Staan wel rare en vieze woorden tussen. Het zou met niet verbazen als het een spel is, dat gemaakt is door een of andere hippy-internet-sekte, die dit gebruikt om je te indoctrineren.

vet schreef: Houden we ook laptoptopscores (mooi woord btw) bij?

Op een laptoptoetsenbord is het makkelijker.

Skippy schreef: Krijg je een woord zoals: identification,.....tja zo'n typheld ben ik nie ;)

xenobiotisch blijft ook een killer of kabinepersoneel, dat is gewoon te lang op een gegeven moment.

pauljonathanpaulusI schreef: [..] 100! Staan wel rare en vieze woorden tussen. Het zou met niet verbazen als het een spel is, dat gemaakt is door een of andere hippy-internet-sekte, die dit gebruikt om je te indoctrineren.

EVANGELIE zat er trouwens ook tussen...:D

Ik kom helaas nog niet verder dan 83

110: evenaring van Plag...

>>nog een keer spelen dus :roll:

119
Hoe kan je nou ooit 247 halen? :shock:

111......op zn engels uiteraard

Jean schreef: 119 Hoe kan je nou ooit 247 halen? :shock:

Volgens mij moet je het dan gewoon op een 486 spelen oid. Kheb ook wel eens een online spelletje gewonnen omdat mijn kompjoeter zo langzaam was...

Wat in ieder geval uitmaakt voor het lezen is je resolutie. Gisteren heb ik het op 1600x1200 gedaan, en dan worden de lettertjes toch wel erg klein.
Tipje.

Dit zijn ook echt weer van die spelletjes waar ik niet aan moet beginnen. Ik kan nog steeds niet de honderd halen......
En dat wil ik wel! :?