Rossatron

Dan moet je eens klikken, kijken hoe ver je komt.

Gekkenwerk dit........ Ik kwam tot 69 en dat zonder typcurses

77

Jean schreef: 77

Daar moet en zal ik overheen! En vent ga is aan het werk man........

102

Ondanks mijn slechte toetsenbord en de vervelende engelse woorden toch een score van 103 bij m'n eerste en laatste poging.

Dan geef ik er hierbij ook maar de brui aan......... 103 kom ik nooit aan

Je kunt ook Nederlandse woorden doen, volgens mij ben jij gewoonweg een natuurtalent en moet je dan wel de 247 kunnen halen (huidige topscore), Koos. Ik kom bij de Nederlandse woorden niet veel verder als 81 na een poging of vijf.

82

Hoe kom je aan de nederlandse versie dan?

Rossatron schreef: Je kunt ook Nederlandse woorden doen, volgens mij ben jij gewoonweg een natuurtalent en moet je dan wel de 247 kunnen halen (huidige topscore), Koos. Ik kom bij de Nederlandse woorden niet veel verder als 81 na een poging of vijf.

Waar??

Rossatron schreef: Je kunt ook Nederlandse woorden doen, volgens mij ben jij gewoonweg een natuurtalent en moet je dan wel de 247 kunnen halen (huidige topscore), Koos. Ik kom bij de Nederlandse woorden niet veel verder als 81 na een poging of vijf.

Hoe doe je die nederlandse woorden dan?? Die wil ik ook wel es proberen!! :lol:

93, engelse woorden

Nederlandse versie als volgt:
Klik bij high scores op de nederlandse vlag en dan zie je naast de lijst de knop "play game". Klikken en dan is het in het nederlands.

96, engelse woorden, maar het werd me niet moeilijk gemaakt

Ja ik ben dus funnymsn.nl.. maar kom maar op Koos

112
En Nederlands is natuurlijk voor mietjes! :lol:

Engels is voor mietjes........... de nederlandese woorden zijn over het algemeen langer

Ik vind de engelse woorden ook makkelijker dan de nederlandse. Maar ik blijf proberen. Hebben jullie wel gezien dat ik GSVnet promoot in de topscorelijst voor Nederland?

heb je vijf levens??? o dan zien we het nog wel