L1Rn4urAyA7aTEe

Onthou wel het spreekwoord: van uitstel komt afstel.

PS: Heb je Bronda ook weer uitgenodigd? :lol:

edit: 5 december is zeker een grapje hè! Dan komt er echt niemand, kan ik je vertellen.

Hey Jan Maarten! Was het weer een mooi Taquorjaar? Wil je daar dan voor mij verslag van uitbrengen voor het abactiaal jaarverslag. Dat zou leuk zijn! Je mag het sturen naar abactis@gsvnet.nl.

Je hebt mazzel. Niet echt een logische plek om mij aan te spreken, maar heel toevallig kom ik zo even langs. Als ik niets instuur zeg ik voldoende over het afgelopen Taquor-jaar volgens mij...

haha, Hannah..lekker droog! De laatste post op dit topic was op 23 oktober 2003 en dan toch gewoon vragen:
'Hey Jan Maarten! Was het weer een mooi Taquorjaar?'

Maar uiteraard wens ik je veel succes met je jaarverslag!

HUH Taquor? ! :P wat is da?

ik moet zeggen dat ik er wel weer enorm aan toe ben, zo'n taquor-borrel. magnus, maior, Taquor! Yeeeheees. Taquor lijkt een beetje op liquor. echt bijzonder. wat een voorrecht om bij zo'n jaarverband te mogen horen. Ja hoor, Taquor! Taquor, op 't juiste spoor. Taquor, heb jij het door? Taquor, ik ga jullie voor. Taquor, zo, zij heeft een dikke snor. Taquor, give me more. Taquor, zo tof dat ik me eraan stoor. Taquor, o wat goor.

Zo een beetje.

Wanneer van Faassen op maandag op soos rond loopt, kan hij ook best even een regel aan Taquor wijden. Een jaarverband? Zijn we dat dan ooit geweest?