L1Rn4urAyA7aTEe

Is er ook (rode) wijn en port dan? Ik vind bier vies! :shock:

Crispy schreef: als hoofdhuurder heb ik er natuurlijk ook een zegje in of op onze flat een borrel komt... En ik vindt het prima, zet de boel maar flink op stelten, van Faassen zorgt wel voor bier.

Je komt voorlopig toch niet op je kamer; tegen die tijd zijn de plafonds al wel weer gewit, is er nieuw glas gezet en de zijn de ontzette muren weer ingemetseld :twisted: .

[off-topic]alles goed daaro?[/off-topic]

prima zo'n borrel, zo lang het maar niet op soos is. Ik zal eens kijken of ik die trui nog kan vinden (ga binnenkort nl schilderen).

L1Rn4urAyA7aTEe

Kan iemand mij aan e-mailadressen helpen van mensen die hier niet op het forum komen? Wordt het straks nog gezelliger. 't Zou wel leuk zijn, 52 mensen op de borrel :wink:

Ja, het klopt wel, echt!

Diehard schreef: Je komt voorlopig toch niet op je kamer; tegen die tijd zijn de plafonds al wel weer gewit, is er nieuw glas gezet en de zijn de ontzette muren weer ingemetseld :twisted: . [off-topic]alles goed daaro?[/off-topic]

Glaszetten, daar hadden we al wel ruime ervaring mee, en het plafond mag sowieso wel een keer gewit worden, vanwege de hoeveelheid muggenbloed die er nog op zit :evil:, dus ik blijf het voorstel van JMvF wel om het in wijlen mijn huis te houden ondersteunen :!: :!:

[off-topic]alles aok hierzo. Ik zal binnenkort wel ff een rondzendmail in elkaar draaien; mail me ff als je die wil.[/off-topic]

Crispy schreef: dus ik blijf het voorstel van JMvF wel om het in wijlen mijn huis te houden ondersteunen :!: :!:

Goezo Chris!! Nou die andere twee nog!! Niet dat wij hun kamers nodig hebben, maar het zou wel handig zijn als zij ervan wisten en ermee accoord gingen. Ik denk dat een vrijdag dan het handigst is. Maar goed, nogmaals, als er ergens wel wat ruimte is... Hier heb je de beschikking over een gang (met douche en toilet), keuken, balkonkamer met bijpassend balkon. Lijkt me krap...

Aangezien de deelname aan dit topic waarschijnlijk een redelijke indicatie is voor het aantal aanwezigen op de borrol kan de borrol alhier georganiseerd worden. Dat wil zeggen: laten we een datum prikken, dan kan ik dat met mijn huisgenoten enzovoorts kortsluiten. Dit is in ieder geval beter dan de laatste borrol op soos, waar naar verluid vijftien mensen konden barhangen. Beetje jammer van de ruimte... Daar zullen we hier geen last van hebben, daar wij ons de luxe van een bar, laat staan barkrukken niet kunnen veroorloven.

Welnu, geliefde jaarverbandsgenootjes: Er is een datum geprikt voor de borrol! En dat zal zijn op vrijdag 21 november te Aqua 477. U bent dan allen welkom. Er zal ook nog een rondzendmeeltje hierover volgen.

Wie zijn er allemaal geen lid meer van de GSV die wel bij Taquor horen? Mensen als Bart Kamphuis en andere vroege vertrekkers moeten namelijk ook even ingelicht worden...

L1Rn4urAyA7aTEe

Rike Buiten en Frytzen Kok natuurlijk ook, maar daar heb ik geen e-mailadres van.

En amica Loots...

Nog meer? Of zijn dit ze?

L1Rn4urAyA7aTEe

Anders kijk je even in de Millenium-jaarbundel, daar staat iedereen toch gewoon in? Je mist vanzelf mensen...

Ik heb die jaarbundel ergens onderin een doos, tegen de tijd dat ik verhuisd ben heb ik die vast wel ergens gevonden. :roll:

Geen nood, ik creeer nog ff een rondzendmeeltje voor iedereen, dus er kunnen gewoon veertig mensen komen!!

Kan iemand mij het email-adres van Ri(e)ke Buiten, Marloes Pomp, Bart Kamphuis en Hinke van der Gaast doorgeven via mijn mail?

Daarnaast heb ik van de NovCie nog de mail-adressen nodig van Jan van Helden en Maartje van der Veen. Van de ministers nog Annemarie Muskee en Liesbeth Witten.

L1Rn4urAyA7aTEe

Hee Jan Maarten, woon jij tzt niet recht boven ons?

Dacht ik eindelijk van GSV'ers verlost te zijn door te verhuizen... kreun... :shock:

Als je Bart Kamphuis nu eens telefonisch doet; dat lijkt me het handigst. Hij zei (op de tu-dag) dat Janneke v/d Vegte z'n nummer wel heeft.
Als dat niet zo is kan ik Albert wel even bellen voor z'n nummer.

Succes.

In verband met het winterkamp van regio geel dat DV van 21 november tot en met 24 november gehouden zal worden en waar linksgetekende zeker wil floreren, zal de Taquor-borrel 1 week verlaat worden. De nieuwe datum is dus 28 november. Ik hoop dat dan nog meer mensen kunnen. Laat de kleine ruimte het plezier niet bederven, kom met zoveel mogelijk mensen. Er kunnen maximaal 52 mensen (exclusief mijzelf) komen en dat moet te herbergen zijn. Wat mij betreft komt u allen!!

Rossatron schreef: In verband met het winterkamp van regio geel dat DV van 21 november tot en met 24 november gehouden zal worden en waar linksgetekende zeker wil floreren, zal de Taquor-borrel 1 week verlaat worden. De nieuwe datum is dus 28 november. Ik hoop dat dan nog meer mensen kunnen. Laat de kleine ruimte het plezier niet bederven, kom met zoveel mogelijk mensen. Er kunnen maximaal 52 mensen (exclusief mijzelf) komen en dat moet te herbergen zijn. Wat mij betreft komt u allen!!

Ik weet niet 100% zeker of de datum klopt, maar ik geloof dat we dan een reunie van VWO 6 Greydanus hebben, waar misschien meerdere Taquorianen (jemig, dat ik dat woord ooit nog eens zou gebruiken) heen gaan.

L1Rn4urAyA7aTEe

Het lijkt me duidelijk waar dan de prioriteiten liggen. Of ben je je novitiaat nu alweer vergeten Adwin? :P

Ik heb inmiddels via diverse (of gewoon heel veel) mailtjes gemerkt dat de voorgestelde datum 28 november voor veel Taquorianen die wel aanwezig zouden willen zijn geen optie is voor de borrel in verband met een reunie van Greijdapies. Welnu, aan u het voorstel: kiest u maar tussen een (thema)borrel op de vijfde van december of een borrel op de twaalfde van diezelfde maand. Ik hoor het wel, mijn huis staat ter uwer beschikking.