L1Rn4urAyA7aTEe

Geachte novcie '99 der GSV, geachte rectrix cantorium, geachte ministerraad van de novcie '99, geachte mede-Taquorianen!

De laatste Taquor-borrel is alweer best lang geleden, dus wordt het hoog tijd voor een nieuwe! Ik heb best wat tijd over dus ik wel best wel het een en ander organiseren, maar ik wou eerst even vragen of er genoeg animo is...

Joachim Sickbock

Hierbij meld ik me aan

ik ook

L1Rn4urAyA7aTEe

Hoezo jij ook? Kun je thuis niet douchen ofzo?

weenyman schreef: ik ook

weening ga jij maar een kicentha-borrel organiseren!! :google:

wat een toffe smilies zijn er weer bijgekomen zeg!!!

Idd weening. Je wil op elke jaarverbandsborrel, dus lijkt het me hoog tijd dat je ff een Kicenthaborrel regelt :lol: (daarnaast mag je natuurlijk ook wel ff bij de rest langs, jaarverbandrammen oid?)

He, kappuh nou, ik heb de vorige 15 borrels van Kicentha al geregeld, als ik me niet vergis, dus niet zeuren LTW, maar ga zelf maar es goed aan de slag!! :?

het mag vast wel in de kamer van je huisgenoot weening!!

weenyman schreef: He, kappuh nou, ik heb de vorige 15 borrels van Kicentha al geregeld, als ik me niet vergis, dus niet zeuren LTW, maar ga zelf maar es goed aan de slag!! :?

Sorry, even vergeten :oops:

L1Rn4urAyA7aTEe

He Placentha, ophoue nou. Ga je eigen topic openen! :evil:

Ik vind het ook best leuk, zo'n borrel. Dus, als jij hem organiseert Inge, zal ik mn best doen erbij te zijn.

Ik doe ook zeker mee; er moet meer geborreld worden :D :drink:

Taquor? Bestaat dat dan nog? In elk geval: als borrels nog steeds veel bier, veel mensen en veel lol betekenen, dan meld ik mij hierbij aan.

Rossatron schreef: Taquor? Bestaat dat dan nog? In elk geval: als borrels nog steeds veel bier, veel mensen en veel lol betekenen, dan meld ik mij hierbij aan.
Als je hier je twijfels over hebt, dan kun jij misschien wel je kamer openstellen voor dit feest. Er komen misschien toch maar weinig mensen, weinig lol en weinig bier; dus geen enkel probleem...

Goed idee, zal proberen om er ook bij te zijn.

Carloz schreef:
Rossatron schreef: Taquor? Bestaat dat dan nog? In elk geval: als borrels nog steeds veel bier, veel mensen en veel lol betekenen, dan meld ik mij hierbij aan.
Als je hier je twijfels over hebt, dan kun jij misschien wel je kamer openstellen voor dit feest. Er komen misschien toch maar weinig mensen, weinig lol en weinig bier; dus geen enkel probleem...

Ik heb er geen problemen mee mijn kamer ter beschikking te stellen, het balkon krijg je er dan zo bij. Ik verwacht alleen niet dat dit afdoende is voor ongeveer veertig mensen. Natuurlijk verwacht ik dat iedereen komt. En natuurlijk wordt het een groot feest. Mijn opmerking gaf slechts de noodzaak van een nieuwe Taquor-borrel aan. Want: zo stellig als NoxYron zich ooit doodverklaard heeft, zo stellig weet ik dat TAQUOR LEEFT!!!

klinkt eng van Faassen
Maar een Taquor feestje.....prima!

L1Rn4urAyA7aTEe

Mooi we hebben een locatie, nu nog een datum. Roept u maar... :D

Morgen?

als hoofdhuurder heb ik er natuurlijk ook een zegje in of op onze flat een borrel komt...
En ik vindt het prima, zet de boel maar flink op stelten, van Faassen zorgt wel voor bier.