poeh das best veel! it better be good then..

Mag ik uitleg over de kroegentocht?

Fleurke schreef: http://www.keiweek.nl/site/programma/evenementen/kroegentocht anders nog iets?

ah oke thanks

Daan schreef: Vanavond zal de kroegentocht zijn met als thema feest 'jungle fever' We zullen vanavond €4 entree vragen aan GSVers en ATVers! Er zal een handtekeningenlijst op soos komen te liggen.

Pardon? Hoeveel strippers worden daarvan betaald?

Niet zeuren over die €4,-! Blegh. Je hebt als commissie te weinig pieken om de activiteiten te organiseren. Je moet op de één of andere manier toch het lek dichten vandaar. Meedoen aan de kroegentocht kost uit mijn hoofd al iets van 250€. Kortom, mondje dicht en gewoon komen!

Ga werken Elsa

N.B. Steendam
Beekhuis schreef: Niet zeuren over die €4,-! Blegh. Je hebt als commissie te weinig pieken om de activiteiten te organiseren. Je moet op de één of andere manier toch het lek dichten vandaar. Meedoen aan de kroegentocht kost uit mijn hoofd al iets van 250€. Kortom, mondje dicht en gewoon komen!

Telt dat besluit in de geest van Boerma hier niet? Het zou wel in de geest van het besluit zijn als de Senaat gewoon wat meer geld op tafel zou gooien. Dit is ook zonde, want nu overwegen veel mensen om uit te wijken naar de stad. (Wat soms zelfs goedkoper is... bijv. de kokomo met 10 bier voor 10 euro). Laat de ATV het sponsoren op hun manier, ik stel voor dat wij het gewoon uit de pot doen. Senaat?

Mensen die komen betalen, en de mensen die niet komen betalen niet. In principe heel logisch, maar niet als je de opkomst wil stimuleren. En dat willen jullie toch, Senaat? Dus laat iedereen gewoon indirect via de HO betalen en creëer een 'opportunity cost' voor alle Sjaak Afhaakjes. Dát is de geest van Boerma.

Ja lieve mensen, via via hebben we gehoord dat we de kei-lopers om 10 uur al kunnen verwachten. Wij vragen u daarom dringend om op tijd op soos te zijn! Zeker omdat zekere potentials vanavond langs zullen komen. Haal ze hard over om lid te worden. We rekenen op u!

+1 Opgave voor de BBQ vanavond! :)

Ja, ik ook en Jurriaan ook!:)

Owja, en er komen ook wat potentials is mij net toegezegd.. Allemaal komen dus!

Prima!! Zorg er voor dat jullie ruim op tijd bij soos zijn aangezien er potentials komen om zes uur.

Lieve mensen, na overleg is besloten de BBQ niet door te laten gaan en in plaats daarvan zijn er broodjes hamburger en uiteraard bier en ander drinken. Kom vooral allemaal lekker langs en geniet van de gezelligheid en een lekker broodje!!!

Ok, aanwezig.

Zijn die 4 pleuro's tevens dekking voor de BBQ, of mag ik daar ook weer een krabbel voor gaan zetten?

Waarom gaat de BBQ niet door? :( En worden de hamburgers dan gewoon in onze keuken gebakken? En hoeveel entree wordt er gevraagd?

Ferrum schreef: Waarom gaat de BBQ niet door? :( En worden de hamburgers dan gewoon in onze keuken gebakken? En hoeveel entree wordt er gevraagd?

Wie zegt dat de bbq niet door gaat?

Dijkio schreef:
Ferrum schreef: Waarom gaat de BBQ niet door? :( En worden de hamburgers dan gewoon in onze keuken gebakken? En hoeveel entree wordt er gevraagd?

Wie zegt dat de bbq niet door gaat?

Kijk eens een paar posts boven je ;)