Jeanet bedoelt op de infomarkt.. Bij eten op soos en de borrel waren er alleen maar GSV'ers en ATV'ers. Beetje jammer maar wel naar verwachting..

TheoSikkema

Precies, gisteravond was het ook de bedoeling dat Keilopers met hun Keigroepjes aten en daarna naar het openingsfeest op de Grote Markt gingen.

Keigroepje 7 was gewoon op soos hoor.

Voor de keiparade worden wij als GSV om 18:45 verwacht bij de Nieuwe Kerk(achter de Ossenmarkt). We zullen wel wat later vertrekken maar het is handig als iedereen er op tijd is. Verder vragen we alle GSVers die op de kar gaan hossen om in jungle kleding te komen.

Oh nee hè, is het KEIweek?

** *** Laura, je klinkt echt als een aankomend 7e jaars. Of zit je nog op sziget?

HT schreef: ** *** Laura, je klinkt echt als een aankomend 7e jaars. Of zit je nog op sziget?

Nee ik ben net een uur terug, kapot na een treinreis van 30 uur, en nu zie ik dat er allemaal activiteiten onder mn huis zijn haha :P

haha. "Wie zijn die mensen en wat de f doen ze in mijn bierkelder?"

Inderdaad ja. Maar even serieus, wat houdt de 'Live muziek op soos' in?

Een gitaartje van ATV, that is.

Ik was er al achter ja :) Gaat GSV daar ook heen?

Jazeker gaat de GSV daar heen! En het wordt super lachen, want Bram is een awesome guitarist..

Tot vanavond:)

Hallo kom allemaal snel naar de Keiparade. #teweinigmensen

Viel me wel enigszins tegen dat ik ondanks mijn niet-tot-doelgroep behorende uitstraling nog zo'n vijf flyers in handen kreeg gedrukt tijdens de KEI-parade, zonder dat daar een van de GSV tussen zat. De kar zag er overigens wel ouderwets gezellig uit. Ik hoop dat veel potentials naar de Hereweg trekken. Het kost wat, maar dan kom je ook ergens... Zou bijna overwegen zelf nog mijn hoofd rond het hoekje van de deur te steken...

Ah joh Stephan gewoon doen! Dat is vet gezellig

Ik kom stiekem ook morgen, niet doorvertellen

was leuk en gezellig vanavond :) Morgen weer?

hier een paar leuke foto's van de keiparade: http://www.keiweek.nl/site/fotos/kei-parade

WOE, Charlotte!

Vanavond zal de kroegentocht zijn met als thema feest 'jungle fever'
We zullen vanavond €4 entree vragen aan GSVers en ATVers! Er zal een handtekeningenlijst op soos komen te liggen.