Daan

Beste Kei lopers en GSVers.

Bij deze presenteert de keicie het programma voor de kei week van 2011:

Maandag 15-8:

  • 10:00 Informatiemarkt
  • 17:30 Eten op soos
  • 19:30 Borrel @ soos

Dinsdag 16-8:

  • 19:30 Keiparade
  • 21:00 Livemuziek @ soos

Woensdag 17-8:

  • 14:30 Voetbal @ Bernoulliplein Korrewegwijk
  • 20:00 Marcus Drama OCSG
  • 22:00 Kroegentocht, themafeest ‘jungle fever’ @ soos

Donderdag 18-8:

  • 14:30 Brak op soos
  • 17:30 Backyard BBQ @ soos

Vrijdag 19-8:

  • Kei-dienst @ Martinikerk

Check vooral ff de !

Bij mij ontstaat de indruk dat de tekst van de GSV door een ATV'er is geschreven. Wie helpt mij van dat idee af! En sinds wanneer is ATV een gereformeerde vereniging en de GSV alleen christelijk?
Verder een leuk programma, ik ben er vast geregeld bij.

Kan er nog wat aan de woordafbrekingen (zoals christeli-jke en soo-savond) gedaan worden?

@ Dirk, ik kan je niet zo snel vertellen wie het heeft geschreven maar het is een bestaand stuk van een GSV'er..
Over dat christelijke en gereformeerde heb ik echt geen flauw idee..

@ Henk, helaas kan er niks meer aan de woordafbrekingen gedaan worden. De flyers zijn al gedrukt en zitten al in de tasjes.

Wat vriendelijk van de ATV-mensen dat ze de flyerteksten wilden verzorgen...

Ben sowieso bij de parade en het feest, elk jaar is dat geweldig!

Hee, wat leuk dat mensen de moeite hebben gedaan om een fullcolour flyer in elkaar te zetten! Ziet er kek uit.

Mooie mensen,

Vergeet vooral niet even wat eerstejaars facebookmatties uit te nodigen op facebook ;)

Elke eerstejaars is al uitgenodigd?

aanstaand novieten bedoelen jullie?

Holsappel schreef: aanstaand novieten bedoelen jullie?

Wat jij wilt.

Sanzo Panza

Kom morgen allemaal naar de infomarkt!! Het zou leuk zijn als we GSV nog even goed op de kaart weten te zetten.

Voor de borrel aan vanavond kan iedereen ook nog langs komen voor het Marcus Drama. 20.00 uur @ Huis de Beurs. Mis het niet!

roelofgunnink

super dolle bedoening hier op de vismarkt... Kom gezellig langs!

Gaat de infomarkt door tot het eten op soos?

ps. wat moet ik verstaan onder brak op soos en is er donderdag na de BBQ ook gewoon soos? :scratch: :bier: :D

eva mariëtte

Woensdagavond allemaal komen! En vergeet niet om met onbekenden te gaan kletsen.

De keidienst is vrijdag van 17u tot 18u en op de site van de keiweek begint de parade morgen om 19u?

TheoSikkema

Iedereen die vandaag op de Vismarkt geholpen heeft: bedankt!

Koning Drietand

Hoe is het gisteren allemaal gegaan? Waren er nog gasten en eventuele potentials?

Was rustig. Met dank aan Henk en Annelies toch nog 4 a 5 potentials gesproken. Nu alleen nog hopen dat ze zich aanmelden.

Koning Drietand

Moet ik hieruit opmaken dat er drie GSV'ers aanwezig waren?

Haha nee hoor. Maar van hun weet ik dat ze echte potentials hebben gesproken.