Animal schreef: Ben ook benieuwd waaronder Kant (Huub) gaat slapen na afloop van die tukkerborrel. Z'n slaapzak ligt iig aan de J.A. Feithstraat...

mag je aan Am. Roskam dingen gaan vragen... :D

die kerel zal wel naar goed gebruik een te leen hebben gekregen...

was weer een topfeestje... jammer dat er maar tegen de 20 man waren ;)

Heej
jah twas gezellig..alleen beetje jammer dat je in totaal zon 5,5 uur (ofzo) reist voor een feest van 3 uur. Maar t was wel errrg gezellig..en wat deden we een leuke dansjes de hele tijd;)..kvoelde me een beetje uit mn ritme toen ik om 8 uur vanochtend naar mn bed fietste en ik iedereen naar zn werk/school zag fietsen :? . Maar ik ben nu alweer een uurtje wakker en alweer bijna topfit!

Kon ik je vantevoren wel vertellen meid...

Maar het kan erger (vraag maar aan Broeksma/Boerma).

Kheb 34 Euri betaald voor dat feestje. @#$%! Voor die belachelijke treinkaartjes.
Feestje was erg leuk. Maar kga nie weer heen voor dat geld.

Ik vond het echt een supertof feest! Alleen wel btje vroeg afgelopen, maar gelukkig was er nog een afterparty :) Was cker wel de moeite waard! Goed bezig Twente!

Peter schreef: Kheb 34 Euri betaald voor dat feestje. @#$%! Voor die belachelijke treinkaartjes. Feestje was erg leuk. Maar kga nie weer heen voor dat geld.

volgend jaar een week-ov das duidelijk

en gelukkig duurde het feest langer dan 3 uur, tel er een afterparty bij op en blij zijn we
er gaan ook treinen later dan 5 urr schijnt

*Christianne*

Ja, was tof! Met Twente kunnen we wel vaker een feestje vieren! Enne, het was wel heel gezellig in de trein terug, we hebben hele leuke taalspelletjes gedaan :D

supergezellig feesje idd!!...en zelfs de afterparty was leuk, en de after-afterparty... :P

*Christianne* schreef: we hebben hele leuke taalspelletjes gedaan :D

Wat zoal, ik kan me niet voorstellen dat jullie op de vroege ochtend, na het skippen van een nacht, intelligente spelletjes hebben gedaan.

TuttieRuthie

Het was inderdaad erg gezellig! Toffe locatie ook en heeeeele mooie lichtgevende armbandjes ;) Twas een eindje rijden, maar al met al de moeite waard!!!

*Christianne* schreef: (...) in de trein terug, we hebben hele leuke taalspelletjes gedaan :D

Echt niet alleen maar taalspelletjes... :roll: :lol:

Henri!! schreef: [..] ...., na het skippen van een nacht, ....

Wat zijn dit dan weer voor een uitspraken :shock:

Skippy schreef: [..] Wat zijn dit dan weer voor een uitspraken :shock:

Skippy skipt een nacht (in de taalspelletjes)

Het was inderdaad een geslaagd feestje, hebben jullie ook gezien hoe al die VGST'ers keken naar die GSV'sters?

die weten niet wat ze overkomt joh, was het schrik wat op hun gezicht te lezen was?, angst voor het onbekende?

Wacht maar jonge
Voor je het weet hebben zij die dames voor je neus weggepikt
Die twente lui, dat zijn echte womanizers

Peter schreef: Wacht maar jonge Voor je het weet hebben zij die dames voor je neus weggepikt Die twente lui, dat zijn echte womanizers

Mwahahahahahahaha, ik kan mij nog herinneren dat het mogelijk is er een vrouwtje te kapen, terwijl ze zes vrouwen op de 50-60-70 jongens hebben. Hoezo womanizers.

Rossatron schreef: [..] terwijl ze zes vrouwen op de 50-60-70 jongens hebben

gaan die paar vrouwen die er zijn ook nog gekke dingen doen

Als u nog eens heimwee heeft naar het leeflijke Twenthe kunt u natuurlijk altijd met een traan terugkijken op het verleden, en wel hier:

-

En in reactie op eerdere postings, ja we zaten in Twente eerst wel even te kijken. En later ook. En ja, we zijn womanizers, soms.

Wat een prachtige muziek!
Magix?
:|