abc der vgst

He roodgenooten, is dit niet een mooie gelegenheid om onze prachtige naam te promoten??

o joy.... we gaan eens even mijn agenda raadplegen... feetsjes in m'n hometown zijn altijd welkom :D.. slaapplek is er ook al... lekker makkelijk :)

Agnes schreef: He roodgenooten, is dit niet een mooie gelegenheid om onze prachtige naam te promoten??

Lijkt me wel errug thof! Maar hoe doen we het dan met slapen?

Die vrinden weten wel hoe ze een mooie flyer moeten maken. Ons ten voorbeeld!

vet schreef: vrinden

kameraden!

vet schreef: Die vrinden weten wel hoe ze een mooie flyer moeten maken. Ons ten voorbeeld!
idd

Jammer....... het is op een dinsdagavond

TanjaNee schreef: Jammer....... het is op een dinsdagavond

hmmm k geloof dat dit n beetje de doodsteek van dit topic was. ff doen alsof t weer n interessant topic is.

vet schreef: Die vrinden weten wel hoe ze een mooie flyer moeten maken. Ons ten voorbeeld!

Gemaakt dus door mijn broertje!!

Belooft wel een erg tof feest te worden!! Alles erop en eraan, het is dat ik stage loop anders wist ik het wel!!!
Gaan dus!

Gaaf! Daar ga ik heen!

Ik ga ook cker wel! wie nog meer?

TuttieRuthie

Ikkuh!!

Lizzy schreef: [..] Lijkt me wel errug thof! Maar hoe doen we het dan met slapen?

Moet je maar even lief aan Sipko vragen. Dan heb je zo een heerlijk bed tot je beschikking en een lekkere maaltijd :wink:
Maar sipko, ga je zelf heen! Ik kan op de dinsdagavond nu wel!!

ik misschien ook!!

Martijn schreef: [..] Ik kan op de dinsdagavond nu wel!!
< Nee, Martijn, jij hebt dan bijbelkring!!! :D :shock:

Iedereen kan toch gewoon na bk als die wat eerder begint. Is wel tof om met een grote groep heen te gaan en dan de eerste trein weer terug ofzo.

Inderdaad, als iedere bk nou gewoon lekker vroeg begint kunnen we met lekker veel die kant op. Ik heb gehoord dat het heel tof gaat worden, dus gaan allemaal!!!

*Christianne*

Ik gaaa!! :D

Ik werd ook al uitgenodigd door de Twentenaren zelf, dus ik was wel van plan te gaan, maar ja, BK... en ik heb leiding. Kmoet maar ff kijken hoe ik dat doe...

Slaapplek heb ik iig al :D

TuttieRuthie

Welke trein neemt iedereen? De 22.17?