*Christianne*

Ja, ik wel :wink:
en zijn er ook mensen die met de eerste (of tweede of derde, ligt eraan hoe gezellig het is) trein woensdagochtend weer terug gaan??

yoepie die trein neem ik ook!!!! gezellie! Nog meer mensjes??? :D

TuttieRuthie schreef: Welke trein neemt iedereen? De 22.17?

mee eens, zit je tenminste bij mij in de trein

ach ik ben er al.... nog ff een dagje uitzingen hier en dan ook maar een biertje erin gooien op het feestje :)

*Christianne*

Vergeet allemaal niet helemaal in het rood te komen (hè bah...waarom nou niet blauw...)!

ik ga denk ik ook wel..alleen ff kijken of ik het redt, ga eerst bij happietaria eten. Enne neem 1e trein terug denk ik, kan ik lekker thuis slapen!

Ik heb eigenlijk ook wel zin.

Henri!! schreef: Ik heb eigenlijk ook wel zin.

Dan moet je gewoon gaan :)

Roskam schreef: [..]Dan moet je gewoon gaan :)

Denk erover na

Vriend Niels
Henri!! schreef: [..] Denk erover na

Waag het is om niet op bijbelkring te komen vent! :twisted:

Nylez schreef: [..] Waag het is om niet op bijbelkring te komen vent! :twisted:

Ik zou niet zonder kunnen.

ben benieuwd hoeveel grunners er nou komen.... :)

zal wel rond half een worden voordat de eersten arriveren op het station vannacht :)

je kan me altijd bellen als ik jullie ff op moet halen en mee moet lopen ;)

Skippy schreef: je kan me altijd bellen als ik jullie ff op moet halen en mee moet lopen ;)

Je post in het verkeerde topic... Ik zal het ff voor je verbeteren.

Henri!! schreef: [..] Je post in het verkeerde topic... Ik zal het ff voor je verbeteren.

huh verkeerde topic... verbeteren? :?

ik volg je niet lichtenberg

Skippy schreef: [..] huh verkeerde topic... verbeteren? :? ik volg je niet lichtenberg

Ik heb het al veranderd :lol:

nou was niet darvoor bedoeld.. meer voor mensen afhalen in enschede vanaf het station naar het feest begeleiden... ;)

Skippy schreef: nou was niet darvoor bedoeld.. meer voor mensen afhalen in enschede vanaf het station naar het feest begeleiden... ;)

ik ben benieuwd of Zwier nog met de OV van Bert Kombrink in Enschede aankomt. Het moet toch lukken Zwier, ff een brede grijns op je gezicht en dan kan er niets misgaan :wink:

The Master schreef: [..] ik ben benieuwd of Zwier nog met de OV van Bert Kombrink in Enschede aankomt. Het moet toch lukken Zwier, ff een brede grijns op je gezicht en dan kan er niets misgaan :wink:

betere vraag zou zijn of kombrink zn ov nog eens terugziet...

Ben ook benieuwd waaronder Kant (Huub) gaat slapen na afloop van die tukkerborrel. Z'n slaapzak ligt iig aan de J.A. Feithstraat...

The Master schreef: [..] ik ben benieuwd of Zwier nog met de OV van Bert Kombrink in Enschede aankomt. Het moet toch lukken Zwier, ff een brede grijns op je gezicht en dan kan er niets misgaan :wink:

Sorry ik ben niet gegaan! Tanja bedankt he!