Roskam schreef: Lijkt me niet erg boeiend. En volgens mij post jij de laatste tijd meer op de Caproborreldiscussie dan op die van pynthras, dat zegt wel weer genoeg :D

Dit is pas mijn tweede post in jullie borrelpraatdraad, dus dat valt wel mee, ik post overal wel wat. Verder staat de Pynthrasborrel, waar ik overigens niets mee te maken heb :!: , intern en daar kunnen jullie niet bij en dus niets over zeggen. En zoals Nylez ook al zei: Ministers moeten uitgenodigd worden.

HaJee schreef: [quote="Roskam]Lijkt me niet erg boeiend. En volgens mij post jij de laatste tijd meer op de Caproborreldiscussie dan op die van pynthras, dat zegt wel weer genoeg :D

Dit is pas mijn tweede post in jullie borrelpraatdraad, dus dat valt wel mee, ik post overal wel wat. Verder staat de Pynthrasborrel, waar ik overigens niets mee te maken heb :!: , intern en daar kunnen jullie niet bij en dus niets over zeggen. En zoals Nylez ook al zei: Ministers moeten uitgenodigd worden.[/quote]

Het lijkt me niet heel raar dat ik denk dat je van pynthras bent als je mij aanraad op hun borrel-topic te gaan kijken. Dat laatste is weer wel erg vreemd als je weet dat ik daar niet kan komen.
En dat ministers uitgenodigd moeten worden wist ik niet. Maar ik vind het wel leuk van je dat je me daar nog een keer op wijst terwijl Nylez dat ook al gedaan had :?

Roskam, sommige dingen kunnen niet vaak genoeg gezegd worden, dat jij niet wist dat de ministers uitgenodigd moeten worden is bijzonder ernstig. Daarom wordt het wat vaker gezegd. Verder raad ik je aan wat vaker de functie preview te gebruiken voordat je een berichtje plaatst. Ook is het helemaal niet vreemd om naar het Pynthras-topic te verwijzen ondanks dat je geen Pynthriaan bent. Iedereen kijkt daar altijd, het is een grote bron van activiteit binnen de GSV. Je zou gek zijn als je daar niet kijkt. Dat jij er niet bijkan is bijzonder jammer, maar je zou iemand een keer kunnen vragen (mij bijv.) of je dat topic mag lezen.

RJ schreef: Dat jij er niet bijkan is bijzonder jammer, maar je zou iemand een keer kunnen vragen (mij bijv.) of je dat topic mag lezen.

MODERATION MODE >> Novieten mogen om bekende redenen niet intern, dus ook niet via een account van iemand die wel intern kan!

Oeps, ik wist niet dat zelfs het Pynthras topic zo gevoelig was. :shock:

RJ schreef: Ook is het helemaal niet vreemd om naar het Pynthras-topic te verwijzen ondanks dat je geen Pynthriaan bent. Iedereen kijkt daar altijd, het is een grote bron van activiteit binnen de GSV. Je zou gek zijn als je daar niet kijkt.

Is er ook een pintrasforum dan? Hoe heet ie dan?