:oops: sorry, ook voor de ministers en vertrouwenspersonen natuurlijk!! :lol:[/quote]

Bakkie Krasse
minkcie schreef: woensdag de 24ste bij JP

Klopt, het verhaal gaat dat dan en daar de borrel is!

Beetje laat, dat wel, maar er is een borrel :!:

Dus 24 september een borrol? Leuk man! En de 25e ben ik vrij dusseh... Waar woont die Henk-Paul?

Bakkie schreef:
minkcie schreef: woensdag de 24ste bij JP

Klopt, het verhaal gaat dat dan en daar de borrel is!

Nou JP, je hoort het, jij mag de borrel gaan organiseren :wink:

Machteld schreef: :oops: sorry, ook voor de ministers en vertrouwenspersonen natuurlijk!! :lol:

en daar had je twee minuten voor nodig?

Knapzak schreef:
Machteld schreef: :oops: sorry, ook voor de ministers en vertrouwenspersonen natuurlijk!! :lol:

en daar had je twee minuten voor nodig?

Haha, het loopt hier allemaal niet zo lekker met de computer... Maar ik, technisch als ik ben...hum... :roll: , heb alles weer gefixed :lol:

minkcie schreef: laten we zeggen woensdag de 24ste bij JP :twisted:

OK, wie regelt de politie. Enne JP, is het water dan bij jullie al aangesloten.

wat thof van die jp om effe borreltje voor capro te organiseren! is zo klein dat ze in een kamertje passen dan kan het bezoek zich vermaken in de rest van het nu nog lege huis. maar als het leeg is kan er ook niks kapot gaan? ik weet niet of dat nu een voordeel of een nadeel is? het hoort er namelijk wel bij.
En capro wanneer gaan jullie eindelijk nou eens de senaat ontvoeren?

Machteld schreef:
Bakkie schreef:
minkcie schreef: woensdag de 24ste bij JP

Klopt, het verhaal gaat dat dan en daar de borrel is!

Nou JP, je hoort het, jij mag de borrel gaan organiseren :wink:

was dat even een makkie!!

Ja, en het is ook de gewoonte dat hoogwaardigheidsbekleders en meer mensen van dat soort ook uitgenodigd worden, dus ben benieuwd...... :P

Vriend Niels

Wanneer word ik uitgenodigd?? Heb heel erg veel zin in een Capro-borrel!

Nylez schreef: Wanneer word ik uitgenodigd?? Heb heel erg veel zin in een Capro-borrel!

l*l niet!

Bastiaan schreef:
Nylez schreef: Wanneer word ik uitgenodigd?? Heb heel erg veel zin in een Capro-borrel!

l*l niet!

Ach, laat die minister nou gewoon zijn borreltje hebben...

Nylez schreef: Wanneer word ik uitgenodigd?? Heb heel erg veel zin in een Capro-borrel!

uit het feit dat jullie er zo om zitten te smeken uitgenodigd te worden voor een capro-borrel blijkt wel weer hoe 'gezellig' jullie eigen jaarverbanden zijn...
Maar we zijn de ergsten niet hoor, omwille van jullie plezier zullen we overwegen jullie ook uit te nodigen :wink:

Roskam schreef:
Nylez schreef: Wanneer word ik uitgenodigd?? Heb heel erg veel zin in een Capro-borrel!

uit het feit dat jullie er zo om zitten te smeken uitgenodigd te worden voor een capro-borrel blijkt wel weer hoe 'gezellig' jullie eigen jaarverbanden zijn...

Niet zo'n grote mond he :wink: Misschien moet je de Pynthrasborreldiscussie eerst eens lezen...

HaJee schreef:
Roskam schreef:
Nylez schreef: Wanneer word ik uitgenodigd?? Heb heel erg veel zin in een Capro-borrel!

uit het feit dat jullie er zo om zitten te smeken uitgenodigd te worden voor een capro-borrel blijkt wel weer hoe 'gezellig' jullie eigen jaarverbanden zijn...

Niet zo'n grote mond he :wink: Misschien moet je de Pynthrasborreldiscussie eerst eens lezen...

Lijkt me niet erg boeiend. En volgens mij post jij de laatste tijd meer op de Caproborreldiscussie dan op die van pynthras, dat zegt wel weer genoeg :D

Vriend Niels
Roskam schreef:
Nylez schreef: Wanneer word ik uitgenodigd?? Heb heel erg veel zin in een Capro-borrel!

uit het feit dat jullie er zo om zitten te smeken uitgenodigd te worden voor een capro-borrel blijkt wel weer hoe 'gezellig' jullie eigen jaarverbanden zijn...
Maar we zijn de ergsten niet hoor, omwille van jullie plezier zullen we overwegen jullie ook uit te nodigen :wink:

Beste jongen, ministers MOETEN uitgenodigd worden.

Nylez schreef: Beste jongen, ministers MOETEN uitgenodigd worden.

ow :oops:
Nou ja, ik ben blij voor je :wink:

Vriend Niels

Ik ben ook heel erg blij, mijn hartje is zo blij!