Henk-Pul

Komt er nog een borrel en zo ja wanneer?

Ik ben voor, maar heb voorlopig even geen plaats.

hoezo niet, jij hebt toch een huis in vinkhuizen?

Tijssen heeft ook een kamer. Volgens mij kon het wel bij hem.

dat lijkt mij echt een heel goed idee,
ik denk ook dat am. Slager en am. Buit het erg leuk vinden om die schattige eerste jaars in huis te nemen voor een nachtje, dat wordt dolle pret joh, koek happen, slaapfeestje, ranja, etc.

L1Rn4urAyA7aTEe
KJ schreef: Komt er nog een borrel en zo ja wanneer?

Ik heb jou door manneke! :lol:

Ja, ik heb ook wel zin in zo'n borrel met sjaars, leek me net wat!!
Hou me even op de hoogte, Capro, als jullie willen, want dat feestje wil ik niet missen!!! :D

schiet nou eens op met die borrel, ik ben al bijna lid-af voor die borrel komt, volgens mij!

ps. het is mij: Bouke

weenyman schreef: Ja, ik heb ook wel zin in zo'n borrel met sjaars, leek me net wat!! Hou me even op de hoogte, Capro, als jullie willen, want dat feestje wil ik niet missen!!! :D

Net als vorig jaar, beetje jammer dat je toen nat moest worden. :wink:

cool.. kunnen we weer sjaars op hun eigen borrel douchen... vinden ze tof, toch bastiaan??

Jean schreef: Ik ben voor, maar heb voorlopig even geen plaats.

Gister op bk vertelde je wat anders, dus die borrel is bij Jean!

Het jaarverbandsbestuur is inmiddels bezig met delegeren voor het regelen van een borrel :wink:
Naar mijn weten is die borrel bedoeld voor novieten en de novcie. Maar we zullen jullie horen zsm meer!

HaJee schreef: Gister op bk vertelde je wat anders, dus die borrel is bij Jean!

Nah. Ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen.

Hoe kunnen we je nou verkeerd begrijpen als je zegt dat je binnenkort de sleutel van de Basalt krijgt en dat het hele huis dan nog leeg is en daardoor aardig geschikt voor een borrel. :wink:

Machteld schreef: Het jaarverbandsbestuur is inmiddels bezig met delegeren voor het regelen van een borrel :wink: Naar mijn weten is die borrel bedoeld voor novieten en de novcie. Maar we zullen jullie horen zsm meer!

hee!

Knapzak schreef:
Machteld schreef: Het jaarverbandsbestuur is inmiddels bezig met delegeren voor het regelen van een borrel :wink: Naar mijn weten is die borrel bedoeld voor novieten en de novcie. Maar we zullen jullie horen zsm meer!

hee!


Nee Allert, niet voor ministers die geen rekening houden met mensen die pfeiffer hebben...
Zijn de Capro-onderbroeken al klaar?

Stank voor dank knapper!
Waar doe je het allemaal voor?

K%S schreef:
Knapzak schreef:
Machteld schreef: Het jaarverbandsbestuur is inmiddels bezig met delegeren voor het regelen van een borrel :wink: Naar mijn weten is die borrel bedoeld voor novieten en de novcie. Maar we zullen jullie horen zsm meer!

hee!


Nee Allert, niet voor ministers die geen rekening houden met mensen die pfeiffer hebben...
Zijn de Capro-onderbroeken al klaar?

pas maar uit of ik hou geen rekening meer met jou!

en geen idee waar ik het voor doe kj, geen idee.

Er zijn amper twee geiten lid van het forum, dan kun je niet verwachten dat hier snel iets uitrolt. die borrel komt er dit jaar niet meer... :twisted:

ARD schreef: Er zijn amper twee geiten lid van het forum, dan kun je niet verwachten dat hier snel iets uitrolt. die borrel komt er dit jaar niet meer... :twisted:

of wij moeten een gerucht verspreiden dat het op een bepaalde datum in een zeker huis is...laten we zeggen woensdag de 24ste bij JP :twisted:

Knapzak schreef: hee!

eeeuh, huh? :roll: